پنجاب پادشاهان پیش بینی یازدهم در برابر لاکنو سوپر غول ها، IPL 2023: آیا کاگیسو رابادا جایگزین ناتان الیس خواهد شد؟

عکس فایل کاگیسو رابادا.© BCCI

پادشاهان پنجاب پس از چند باخت به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در خانه هستند. کاپیتان تمام وقت، شیخار داوان، سه بازی اخیر را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف از دست داده است، اما ممکن است برای بازی LSG بازگردد. یک منبع تیم به نقل از PTI در روز پنجشنبه گفت: “او به خوبی در حال ریکاوری است و می تواند فردا در میادین باشد.” PBKS که در گذشته مقصر دور انداختن آن بوده است، تلاش آگاهانه ای برای بالا بردن بازی خود با پیشرفت مسابقات انجام می دهد.

بالاترین رده شامل پرابهسیمران سینگ و متیو شورت باید مدت بیشتری در وسط باقی بماند در حالی که لیام لیوینگستون خطرناک پس از دو بازی هنوز به جایگاه خود نرسیده است.

ایستادن در کاپیتان سام کوران در مقابل سرخپوستان بمبئی نشان داد که چرا پنجاب برای خدماتش 18.5 کرور روپیه پرداخت کرده و کمک او با چوب و توپ کلیدی برای تیم است.

آرشدیپ سینگ هم با توپ جدید و هم با توپ قدیمی فوق‌العاده بوده است، در حالی که تیم باید در انتخاب بین ناتان الیس و کاگیسو رابادا که تا کنون فقط چند بازی انجام داده است، سخت بگیرد.

از راهول چهار در اوورهای میانی چیزهای بیشتری انتظار می رود زیرا او توانسته در هفت بازی تنها دو ویکت بگیرد.

در صورتی که داوان به اندازه کافی آماده باشد تا به ترکیب بازگردد، آتاروا تاید به احتمال زیاد راه را برای او باز خواهد کرد. از سوی دیگر، تغییرات زیاد است که کاگیسو رابادا ممکن است جایگزین ناتان الیس شود.

پنجاب پادشاهان پیش بینی XI در برابر لاکنو سوپر غول ها:

آتاروا تااید/شیخار داوان، پرابهسیمران سینگ، هارپریت سینگ بهاتیا، جیتش شارما (هفته‌انه)، شاهرخ خان، متیو شورت، لیام لیوینگستون، سام کوران (ج)، هارپریت برار، کاگیسو رابادا، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله