پنالتی منچسترسیتی برای خانم کوین دی بروین در قرعه کشی لیورپول پرداخت می شود


منچستر سیتی مجبور شد خطای پنالتی فراموش شده کوین دی بروین را بدست آورد زیرا لیورپول پس از تساوی یک بر یک روز یکشنبه ، برای اولین بار در چهار فصل از ورزشگاه اتحاد با یک امتیاز فرار کرد. یک شروع پرواز از سرخ ها با پنالتی دقیقه 13 محمد صلاح پاداش گرفت ، اما گابریل عیسی قبل از اینکه د بروین سه دقیقه قبل از نیمه وقت نتواند از روی نقطه هدف را به ثمر برساند ، برای بازیکنان پپ گواردیولا تساوی کرد. سهمی از امتیازات تیم هایی که در سه فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند ، لیورپول را در رده سوم قرار می دهد و فقط یک امتیاز از رده بالاتر فاصله دارد ، در حالی که سیتی در 12 ام با پنج امتیاز فاصله دارد اما با یک بازی در دسترس است.

اخبار

سیتی در آخرین دیدار تیم های لیورپول به عنوان قهرمان انگلیس به مدت 30 سال در ماه جولای با نتیجه 4-0 پیروز شده بود و قرمزها با هدف جبران کار خود را آغاز کردند.

دیوگو جوتا پس از شروع خیره کننده کار خود در لیورپول ، از جمله هت تریک در تخریب 5-0 آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا ، جای خود را حفظ کرد.

با این حال ، یورگن کلوپ روبرتو فیرمینو را فدای مهاجم پرتغالی نکرد و در عوض چهار نفر جلو را نیز نام برد که شامل صلاح و سادیو مانه بود.

روش شجاعانه Klopp با شروع پر از زرق و برق از میهمانان نتیجه داد. ادرسون در دقیقه اول با سرعت از خط خود خارج شد تا جوتا را انكار كند ، اما پس از آنكه كایل واكر از مانی دور شد ، برزیلی در دقیقه 13 توسط صلاح از روی نقطه پنالتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

با این وجود سیتی پس از پشت سر گذاشتن و ایجاد حفره هایی در خط میانی دو نفره لیورپول که رویکرد هجومی کلوپ را در معرض دید قرار داد ، توانست خود را بسازد.

رحیم استرلینگ به دلیل اینکه آلیسون بکر از بازیکن ملی پوش انگلیس جلوگیری کرد ، باید به جای اینکه به گل برسد ، با عیسی مربع شود.

اما عیسی نشان داد که چرا سیتی در اکثر فصل یک مهاجم طبیعی را از دست داده است زیرا او و سرخیو آگوئرو با یک مصدومیت از کنار زمین مصاف شدند و در پایان 31 دقیقه به گل تساوی رسیدند.

بازیکن برزیلی قبل از تحریک فراتر از هم تیمی بین المللی خود ، آلیسون ، پاس محرک De Bruyne را فراتر از Trent Alexander-Arnold گرفت.

سیتی در حال صعود بود زیرا ده بروین یک ضربه کم از اینچ فاصله داشت ، اما بلژیکی معمولی درخشان لیورپول را درست قبل از نیمه کاره بیرون داد.

جو گومز پس از بررسی VAR به دلیل دست زدن به داخل منطقه جریمه شد. اما دی بروین اولین پنالتی خود را به مدت چهار سال از دست داد وقتی ضربه ایستگاهی خود را به دور دروازه زد.

قهرمانان انگلیس تقریباً از این داوطلبانه بلافاصله استفاده کردند زیرا ادرسون مجبور شد در پست خود پس انداز کند تا الکساندر-آرنولد را در بازیافت برتری لیورپول انکار کند.

دوره دوم نتوانست با سرعت هیجان انگیز دوره اول به پایان برسد.

اوایل نیمه بازی جوتا دوباره ادرسون را امتحان كرد ، اما این سیتی بود كه كنترل بیشتری داشت و دهانه های بهتر را باز می كرد.

عیسی قبل از اینکه دی بروین ببیند یک بیننده دیگر قادر به فرو رفتن از لبه محوطه نیست ، یک موقعیت طلایی را به ثمر رساند.

تبلیغ شده

کلوپ سرانجام فرم بیرون فیرمینو را برای ژردان شقیری کنار کشید ، اما وقتی الکساندر-آرنولد با مشکل گوساله مجبور به اخراج شد ، لیورپول دچار شکست شد.

با این حال ، دفاع موقت لیورپول که قبلاً از حضور طلسمی خود در عقب در ویرجیل فن دایک خسته شده بود ، نیم ساعت پایانی را با مشکلات کمی پشت سر گذاشت و ادعا کرد که یک نکته حیاتی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله