پنالتی آریدان سانتانا حیدرآباد را به پیروزی 1-0 برابر ادیشا راهنمایی می کند


حیدرآباد FC روز دوشنبه رقابت های سوپرلیگ هند را با پیروزی 1-0 مقابل ادیشا FC در ورزشگاه GMC در گوا آغاز کرد. اولین بازیکن آریدان سانتانا (35 ”) یک پنالتی را به ثمر رساند که اختلاف بین دو طرف بود زیرا حیدرآباد اولین دروازه خود را در لیگ حفظ کرد. حیدرآباد در دقایق ابتدایی بازی در سراسر قلمرو ادیشا بود و حریفان خود را مجبور به بازی عمیق کرد. آنها در 10 دقیقه اول یک سری کرنر را به دست آوردند و نزدیک بود که یک گل را به ثمر برسانند.

اخبار

اولین موقعیت واقعی نظام ها در دقیقه 6 زمانی رقم خورد که لوئیس ساستر با یک ضربه عالی توپ را به محوطه جریمه زد اما سانتانا نتوانست ضربه سر خود را به سمت دروازه هدایت کند.

اینکه بازدید کنندگان روی مجموعه های خود کار کرده اند مشهود بود. در دقیقه 10 کرنر با اجرای هوشمندانه ای ، آکاش میشرا ، آرشدیپ سینگ ، دروازه بان ادیشا را مجبور به دفع توپ کرد.

Odisha به دنبال بازی معمولی خود ، حفظ مالکیت توپ و حمل و نقل برای حریفان بود. اما آنها کمی بیش از حد قابل پیش بینی بودند و مدافعان حیدرآباد توانستند بدون ناراحتی زیاد با آنها کنار بیایند.

حیدرآباد پس از کاوش مداوم ، پاداش خود را در قالب یک پنالتی دریافت کرد. سانتانا هالیچاران نارزاری را واضح از روی دروازه بازی کرد و تلاش او توسط استیون تیلور کاپیتان ادیشا انجام شد. سانتانا در دقیقه 35 خونسردی خود را حفظ کرد و با شکاف به خانه رفت.

دروازه بان حیدرآباد سوبراتا پل برای انجام اولین ذخیره خود مجبور بود تا دقیقه 40 صبر کند و مانوئل اونو مهاجم ادیشا را خنثی کند. Nizams فرصت داشت تا برتری خود را افزایش دهد اما متولی برجسته درست قبل از نفس کشیدن موفق شد چند موقعیت خوب را ذخیره کند.

دقایقی پس از شروع مجدد ، ادیشا بهترین فرصت خود را برای بازگرداندن برابری داشت. اما اولین برخورد ضعیف Nandhakumar Sekar به میشرا اجازه داد تا یک تکل مهم برای پس انداز گل ایجاد کند.

در ساعت مشخص شد ، ادیشا یک فرصت دیگر داشت. دیگو موریسیو از کنار نشانگر خود عبور کرد و یک پاس در محوطه به اونوو داد که ضربه کم او توسط پاول مهار شد.

حیدرآباد از روی ضربه ایستگاهی تقریباً دو بر صفر پیش افتاد اما گل ژوائو ویکتور به درستی آفساید اعلام شد.

تبلیغ شده

لیستون کولاکو که مدام در دفاع ادیشا به مشکل می خورد ، تقریباً در دقیقه 67 یک لحظه جادو ایجاد کرد ، وقتی که او از نیمه راه در محوطه جریمه دریبل زد اما نتوانست موقعیت را پیدا کند.

با این وجود ، در نهایت ، خطرات مهم نبودند ، زیرا حیدرآباد به پیروزی خود ادامه داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله