پل پوگبا “ناراضی” باید منچستر یونایتد را ترک کند: نماینده


مینو رایولا ، نماینده او ، در اظهارنظرهایی که ممکن است نشانه خروج گرانترین بازیکن یک بار جهان باشد ، پل پوگبا در منچستر یونایتد “ناراضی” است و باید در پنجره نقل و انتقالات بعدی آنجا را ترک کند. رایولا گفت هافبک برنده جام جهانی فرانسه ، 27 ساله ، پس از تلاش برای تأسیس خود تحت هدایت Ole Gunnar Solskjaer ، مدیر یونایتد ، به “تغییر صحنه” نیاز دارد. رایولا به روزنامه ایتالیایی توتوسپورت گفت: “پل در منچستر یونایتد ناراضی است و نمی تواند بیش از آنکه بخواهد و همانطور که از او انتظار داریم ابراز وجود کند.”

اخبار

“او باید تیم را عوض کند ، او نیاز به تغییر صحنه دارد. قرارداد او یک سال و نیم در تابستان 2022 به پایان رسیده است ، اما من فکر می کنم بهترین راه حل برای همه طرفها انتقال در پنجره بعدی است. “

وی اضافه کرد که پوگبا که در سال 2016 با جریمه 89 میلیون پوندی (118 میلیون دلار) از طلسم یوونتوس بازگشت ، قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند.

رایولا گفت: “باشگاه … می داند که از دست دادن او برای هیچ چیز خطرناک است ، زیرا در حال حاضر این بازیکن قصد تمدید قرارداد ندارد.”

“اگر کسی نفهمد ، چیزی از فوتبال نمی فهمد.”

پوگبا ، از زمان آمدن برونو فرناندس ، هافبک هجومی ، گرفتار شده و بارها از ناامیدی های خود در سطح باشگاه هنگام حضور در پست بین المللی صحبت کرده است.

ماه گذشته دیدیه دشان ، سرمربی فرانسه گفت: “او در شرایطی با باشگاه خود قرار دارد كه نمی تواند خوشحال باشد ، نه با زمان بازی و نه با موقعیت.”

تبلیغ شده

پوگبا همچنین تمایل خود را برای بازی در رئال مادرید ابراز کرده است ، به خصوص اگر این به معنای بازی با دستور زین الدین زیدان باشد.

ضربه عالی این هافبک در پیروزی 3-1 روز شنبه مقابل وستهام ، اولین گل او در 8 حضور در این فصل لیگ برتر بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله