پس از Heroic 104 Off 51، Venkatesh Iyer اعتبار Maiden IPL Century را به این ستاره سابق هند داد

ونکاتش آییر، ونکاتش ایر، ونکاتش ایر، با 104 در “بازگشت” خود در IPL “بازگشت” خود را در روز یکشنبه وقف دستیار مربی آبیشک نایار کرد. این بازیکن 28 ساله اهل ایندور در جریان جام سید مشتاق علی در اکتبر سال گذشته در فرم خوبی بود، قبل از اینکه از پله ها پایین بیاید و مچ پایش را بپیچاند و مصدومیت فصل داخلی او را کوتاه کرد. او تحت یک عمل جراحی قرار گرفت و سپس ماه های زیادی را در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو گذراند تا به آمادگی کامل خود بازگردد.

او گفت: “IPL یک تورنمنت بازگشتی است. من شش ماه قبل مچ پای چپم شکست – مفصل ساب تالار بیرون آمده بود – و این یک تصادف عجیب بود. اما من خوش شانس هستم که تحت سیستمی هستم که BCCI از من مراقبت می کند.” رسانه ها بعد از مسابقه

“همه چیز مراقبت شد و من چهار تا پنج ماه در NCA بودم. همه پزشکان و مربیان بسیار همکاری داشتند و به من کمک کردند تا از این فضا بیرون بیایم.

“بسیاری از پزشکان به من گفتند که نمی‌توانم به سرعت عادی بدوم. احساس ناامیدی می‌کنم اما خوشحالم که به میدان برگشتم و کاری را انجام می‌دهم که بیشتر دوست دارم و به تیم کمک می‌کنم.” ” روز یکشنبه، ایر در طی ضربه 51 توپی خود 9 شش و شش چهار ضرب کرد، اما تلاش او کافی نبود زیرا سرخپوستان بمبئی در اینجا در ورزشگاه وانکهد با تعقیب 186 برنده پنج ویکت شدند.

“یکی از نام‌هایی که در اینجا باید به آن اشاره کرد آبیشک نایار است. او هر روز با ضربه زدن من کار کرده است و نه فقط ضربه زدن، بلکه با رویکرد من نسبت به بازی نیز کار کرده است. من این قرن را مدیون او هستم.

او گفت: “تا جایی که آقای چاندو می گوید، من سه سال است که با او کار می کنم و خوشحالم که تاکتیک های او اکنون در سطح بین المللی است.”

ایر که روز یکشنبه کلاه نارنجی پوشید، گفت که برای او مهم است که در نقش شماره 3 جدید بازی کند، با توجه به اینکه KKR بدون کاپیتان معمولی خود شریاس آییر است.

شریاس در تیم نیست، او مصدوم است و یک نفر باید نقش شماره 3 را بازی می کرد که نقش مهمی است. من گفته ام که می خواهم به عنوان یک کریکت انعطاف پذیر باشم.

زمانی که او (مربی) به من گفت که باید در شماره 3 ضربه بزنم، هدف تغییر نکرد؛ باید در پاورپلی به دنبال بولینگ بروید و زمانی که من تجزیه و تحلیل کردم که توپ در حال چرخش نیست، از فرصت‌هایم استفاده می‌کنم و می‌گیرم. تیم به پرواز.

او گفت: «تاکتیک‌ها در آن زمان مشخص می‌شوند، اینجا یک زمین قرمز است، بنابراین من مجبور شدم خیلی مربع‌تر و مستقیم‌تر بازی کنم.

ایر گفت که KKR توسط MI شکست خورده بود، که ایشان کیشان گل 58 را به ثمر رساند و سوریاکومار یاداو 43 گل زد.

“همانطور که MI به توپ ضربه زد، من احساس کردم که ویکت بهتر شد، اما شما باید در جایی که باید به آن احترام بگذارید. آنها واقعا خوب ضربه زدند و مهمترین جنبه شروعی بود که آنها به دست آوردند.”

او گفت: “در گذشته می توان در مورد گلزنی 15-20 کمتر و بهتر شدن ویکت صحبت کرد، اما آنها ما را شکست دادند.”

ایر گفت که بعد از ضربه زدن به زایمان کامرون گرین در حین ضربه زدن برای اسکن خواهد رفت اما امیدوار بود که خوب باشد.

تیم دیوید از MI گفت که تیم از فرم خیره کننده سوریاکومار با خفاش خوشحال است.

“این عالی بود که دو برد متوالی به دست آوردیم. ما اکنون برای تیم خود شتاب داریم. از زمانی که من او را می شناسم، او همان نگاه را در چشمان خود داشت.

همانطور که گفتم، ما فقط منتظریم تا او بازی‌هایش را انجام دهد و دیدن توپی که از وسط چوبش بیرون می‌آید فوق‌العاده بود، (او به شش‌های بزرگ ضربه زد و ما از آن لذت بردیم.” دیوید ایر را به خاطر گلزنی او تمجید کرد.

او بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد. او خیلی سریع شروع کرد و هر زمانی که بازیکنی صد امتیاز کسب کند، بسیار خاص است. مطمئن هستم که او به این شکل بازی می‌کند، احساس بسیار خوبی نسبت به آن دارد. اما برای اینکه ما یک قرن را پشت سر بگذاریم و برنده شویم. بازی واقعاً خوشحال کننده بود.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله