پس از پیروزی LSG بر PBKS، گاوتام گامبیر لبخند بزرگی می دهد. توییتر یک روز میدانی دارد

گوتام گامبیر روز جمعه پس از اینکه تیمش Lucknow Super Giants موفق شد پنجاب کینگز را در یک بازی IPL 2023 شکست دهد، مرد خوشحالی بود. دلیل خوشحالی Gambhir این بود که LSG پس از ثبت رکورد 257/5 برنده شد – دومین مجموع بالاتر در تاریخ IPL. گامبیر که همیشه به دنبال پیشرفت است، نتوانست احساسات خود را پنهان کند. با دیدن لبخند Gambhir، کاربران توییتر نظرات خنده‌داری را ارائه کردند. پس از این برد، LSG در حال حاضر با 10 امتیاز از هشت بازی در جایگاه دوم لیگ 10 تیمی قرار دارد.

صحبت کردن در مورد بازی، نیم قرن انفجاری توسط کایل مایرز و مارکوس استوینیس، تکمیل شده توسط یاش تاکور و طلسم های تاولناک نوین الحق، به همه جانبه سوپر غول های لکنو (LSG) کمک کرد تا پادشاهان پنجاب (PBKS) را با پیروزی 56 ران شکست دهند. جشن دویدن در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز جمعه در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب. با تعقیب یک هدف عظیم 258، PBKS یک مسابقه را انجام داد اما در نهایت برای سال 201 حذف شد.

با این حال، در اولین دوره‌های بازی، این قتل عام خالص از سوی LSG بود، زیرا فرنچایز Lucknow در 20 اور رکورد 257/5 را به ثبت رساند، که دومین رکورد برتر در تاریخ IPL بود.

استوینیس بالاترین امتیاز خود را برای LSG به دست آورد، با 72 ران و 40 توپ در حالی که کایل مایرز 54 توپ را تنها با 24 توپ زد. نیکلاس پوران تندرو، یک ضربه کوتاه با ترتیب بعدی تولید کرد، که تنها با 19 توپ، 45 توپ را به ثمر رساند، در حالی که آیوش بادونی در اوورهای میانی، 43 گل از 24 گل زد تا میهمانان را به مجموع فوق العاده ای برساند.

پنجاب علیرغم تعقیب و گریز قوی و گلزنی با سرعتی مناسب، در بخش بهتری از اینینگ های خود بازی برگشت و در نهایت تا 201 فولد کرد و در برابر فشاری که مجبور بود با 13 ران در هر اوور حرکت کند، تسلیم شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله