پس از شکست رم در فینال لیگ اروپا، هواداران به داور انگلیسی و خانواده اش حمله کردند. تماشا کردن

پس از شکست رم مقابل سویا در فینال لیگ اروپا، آنتونی تیلور، داور انگلیسی و خانواده اش در فرودگاه بوداپست توسط گروهی از هواداران جالوروسی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. سویا روز پنجشنبه در ضربات پنالتی رم را شکست داد و هفتمین عنوان قهرمانی لیگ اروپا را از آن خود کرد. در حالی که ژوزه مورینیو، مدیر باشگاه رم در حال هدایت یک سری توهین به تیلور در پارکینگ دیده شد، چندین فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن صندلی ها و بطری ها به سمت خانواده او در فرودگاه بوداپست پرتاب می شد.

در فینال، تیلور 14 کارت زرد داد که بیشترین کارت زرد در یک بازی لیگ اروپا بود و در مجموع 30 دقیقه وقت تلف شده بازی کرد.

بعد از بازی، مورینیو از تیلور عصبانی شد و گفت که “داور به نظر اسپانیایی می آمد”.

مورینیو گفت: “این یک بازی شدید و پر جنب و جوش با داوری بود که اسپانیایی به نظر می رسید. همیشه زرد، زرد و زرد بود.”

رم و مورینیو پس از چند سالی که تیم خسته و آسیب دیده او در ضربات پنالتی مغلوب سویا شد، از کسب دومین تاج اروپایی محروم شدند، اما او قبل از تشکر از ارتش هواداران رم که به سویا رسیدند، یک سخنرانی هیجان انگیز پس از بازی در زمین ایراد کرد. بوداپست

پیام او غرور بود، این همان چیزی است که او در رم بازسازی کرده است، تیمی که یکی از بزرگترین و پرشورترین هواداران ایتالیا را دارد اما از زمان تأسیس در سال 1927 توجه چندانی به خود نگرفته است.

اظهارات مورینیو و “ننگ” خواندن داور آنتونی تیلور در پارکینگ پوشکاش آره نا به دلیل عدم اعلام پنالتی نیمه دوم رم به خاطر فوتبال دستی، توسط هوادارانی که در مربی پرتغالی نماینده خود را در زمین بازی می بینند، مورد انتقاد قرار گرفت.

رم در فینال توسط پائولو دیبالا پیش افتاد، قبل از اینکه سویا به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی، به لطف گل به خودی جانلوکا مانچینی، به برتری رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله