پس از «بدون دست دادن»، ویرات کهلی سوراو گانگولی را در اینستاگرام آنفالو کرد

به نظر می رسد پیچ ​​و تاب داستان در مورد ویرات کهلی و سوراو گانگولی پایانی ندارد. پس از مسابقه اخیر IPL 2023 بین دهلی کپیتالز، جایی که گانگولی کاپیتان سابق هند به عنوان کارگردان کریکت کار می کند، و رویال چلنجرز بنگلور ویرات کوهلی، چندین تصویر در رسانه های اجتماعی منتشر شد که باعث شد کاربران رسانه های اجتماعی به این نکته اشاره کنند که دو نفر از هم دوری می کردند. با این حال، هیچ پاسخ رسمی از هر دو طرف در مورد حدس و گمان هایی که در مورد تصاویر در حال انجام است، دریافت نکرده است. در یکی از ویدئوها، در حالی که بازیکنان و کارکنان هر دو تیم برای انجام دست دادن‌های معمول پس از بازی در صف ایستاده‌اند، گانگولی را می‌توان در حال پریدن از صف در حالی که ریکی پونتینگ، مربی دی سی با ویرات کوهلی صحبت می‌کرد، دید.

چندین کاربر توییتر فکر می کردند که این دو عمدا از یکدیگر دوری می کنند.

سپس، دو ویدیوی دیگر ظاهر شد که در اینترنت گفت که کهلی به سمت گانگولی خیره شده بود.

گانگولی و کوهلی نوعی تاریخ دارند. کوهلی موقعیت خود را به عنوان کاپیتان تیم کریکت هند زمانی که گانگولی رئیس BCCI بود از دست داد. بنا به گزارش ها، این ممکن است دلیل اصطکاک بین این دو باشد. با این حال، هیچ پاسخ رسمی از سوی کریکت بازان در این رابطه وجود نداشته است.

حالا مشخص شده که این دو دیگر در اینستاگرام همدیگر را فالو نمی کنند. پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه کوهلی پس از بازی IPL در اینستاگرام گانگولی را آنفالو کرده است، اکنون مشاهده می شود که گانگولی نیز کهلی را دنبال نمی کند.

سوراو گانگولی بیش از سه میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و 106 نفر را دنبال می کند. کهلی در میان آنها نیست. از سوی دیگر کهلی بیش از 246 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و 276 نفر را دنبال می کند. گنگولی در میان آنها نیست.

c3bdg97
sgb7roo

موضوعات ذکر شده در این مقاله