پست های همبستگی ورزشکاران پس از سوالات کشتی گیر وینش فوگات #MeToo Silence

کشتی گیران برجسته هندی مانند وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا و بسیاری دیگر در Jantar Mantar در پایتخت ملی علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بریج بوشان شاران سینگ به دلیل اتهامات آزار و اذیت جنسی تظاهرات کردند. در حالی که سیاستمداران و رهبران راه خود را به محل تظاهرات رسانده اند، گیره دار حمایت اندکی از سوی انجمن ورزشی هند دریافت کرد. در انتظار اقدام، کشتی گیران در خیابان ها خوابیده اند و از مقامات می خواهند تا علیه رئیس WFI پرونده FIR تشکیل دهند.

در حالی که ابرهای عدم اطمینان همچنان در حال ظهور هستند، وینش فوگات سکوت بازیکنان کریکت و تعدادی دیگر از ورزشکاران برتر هند را زیر سوال برد.

وینش در صحبت با ایندیان اکسپرس، بازیکنان برتر کریکت کشور را به دلیل سکوت در این مورد مورد بررسی قرار داد و گفت که آنها از موضع گیری “می ترسند”.

پس از حمله کوبنده وینش، چندین ورزشکار برتر از جمله عرفان پاتان و هاربهاجان سینگ، بازیکنان سابق کریکت هند و همچنین ستاره تنیس سانیا میرزا و غیره در توییتر خود را برای ابراز همبستگی با کشتی گیران اعلام کردند.

واکنش توییتر به این صورت است:

روز پنجشنبه کاپیتان قهرمان جام جهانی هند، کاپیل دیو نیز به نفع کشتی گیران صحبت کرد. وی با انتشار تصویری از این سه کشتی گیر در استوری اینستاگرام خود نوشت: آیا هرگز به عدالت خواهند رسید؟

همچنین نیراج چوپرا و آبیناو بیندرا دارندگان مدال طلای المپیک نیز حمایت خود را از کشتی گیران اعلام کرده اند.

در انتظار اقدام، کشتی‌گیران در خیابان‌ها خوابیده‌اند و از مقامات می‌خواهند تا علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI، به دلیل اتهامات مطرح شده درباره «من هم»، یک FIR تشکیل دهند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله