“پریشانی عاطفی”: دادگاه کره جنوبی حکم جبران خسارت نمایش غیر مجاز کریستیانو رونالدو را صادر کرد


روز جمعه پس از آنکه کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره یوونتوس در مسابقه نمایشگاهی مطابق قول خود حاضر نشد ، یک مروج کره جنوبی دستور جبران خسارت را به هواداران داد. برنده 5 بار توپ طلا در ماه جولای سال گذشته ، علی رغم خواهش و عصبانیت 65000 نفری که در جام جهانی سئول فروخته شده بود ، در طول تساوی 3-3 با یک تیم ستارگان K-League روی نیمکت ماند. استادیوم مروج مسابقه Fasta آگهی هایی را منتشر کرده بود که به مهاجم پرتغالی قول می دهد بازی کند. دادگاه منطقه ای سئول به فستا دستور داد تا نیمی از قیمت بلیط و 50،000 وون اضافی (45 دلار) غرامت به هر 162 شاکی که از مروج شکایت کرده اند استرداد کند.

اخبار

بلیط ها – با قیمت 30،000 تا 400،000 وون – در کمتر از سه دقیقه به فروش رسیده بود ، از جمله سرو صدا دیدن 35 ساله بود.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی ، دادگاه گفت: “متهم دارای تعهدات قراردادی رونالدو در بازی است که از هرگونه شرایط پیش بینی نشده جلوگیری می کند.”

این طرفدار افزود: هوادارانی که انتظار داشتند رونالدو بازی کند ، “از نظر عاطفی” دچار شدند.

هیچ دستوری علیه رونالدو یا یوونتوس گرفته نشده است.

این حکم در پی دادگاهی در منطقه ای دیگر صادر شد که به فستا دستور داد غرامت دو هواداری را که آن را به تبلیغات دروغ متهم کرده بودند ، جبران کند.

عصبانیت از غیبت این سوپراستار فراتر از علاقه مندان به ورزش در سطح گسترده مردم گسترش یافت و باعث ایجاد یک عبارت آنلاین “مانند رونالدو” ، اشاره به کسی شد که به قول های خود عمل نمی کند.

تبلیغ شده

K-League یوونتوس را به “فریب” متهم کرد و خواستار عذرخواهی شد ، در حالی که یک هوادار برای مقابله با قهرمان خود به سوئد پرواز کرد.

یوونتوس که در یک تور تبلیغاتی بود ، با یک پرواز تأخیری به کره جنوبی پرواز کرده و دیر به زمین رسیده بود و یک ساعت مسابقه را شروع کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله