“پدر من 10 روز گذشته در ICU بود”: محسن خان ستاره LSG پس از اجرای برنده مسابقه

معمار لاکنو سوپر غول‌ها در پنج دویدن بر سرخپوستان بمبئی، ضربان‌دار بازوی چپ، موهین خان، روز سه‌شنبه اجرای خود را به پدر بیمارش تقدیم کرد که پس از گذراندن 10 روز در ICU از بیمارستان مرخص شد. این بازیکن 24 ساله اهل اوتار پرادش سال گذشته فصل پر شوری را پشت سر گذاشت، اما او تمام فصل داخلی و بیشتر مسابقات IPL امسال را به دلیل آسیب دیدگی شانه چپ از دست داد.

خان که تنها دومین مسابقه خود را در سال 2023 IPL انجام داد، در فینال 11 ران در مقابل تیم ویرانگر تیم دیوید دفاع کرد، در حالی که لاکنو سوپر جاینت با پیروزی 5 ران مقابل هندی های بمبئی به پلی آف IPL نزدیک شد.

او می‌گوید: «زمان سختی بود که مصدوم شدم و بعد از یک سال بازی کردم. پدرم دیروز از آی‌سی‌یو مرخص شد و 10 روز گذشته در بیمارستان بود و من این کار را برایش انجام دادم، او باید تماشا می‌کرد.» در ارائه گفت.

از تیم و کادر پشتیبانی سپاسگزارم، آقای گوتام (گامبیر)، آقا ویجی (دایه) که این بازی را برای من انجام دادند، حتی اگر در بازی گذشته خوب کار نکردم. خان درباره برنامه خود در فینال صحبت کرد: “برنامه این بود که کاری را که در تمرین انجام دادم اجرا کنم. حتی کرونال هم با من صحبت می کرد و من هم همین را به او گفتم.

“رانش یکسان است، در اوور آخر آن را تغییر ندادم. سعی می‌کردم خودم را آرام کنم، به تابلوی امتیازات نگاه نکنم و 6 توپ را به خوبی جمع کنم.” اما من دو تا از آن‌ها را بولد کردم و سپس به یورکر تغییر دادم و همچنین در حال برگشت بود.» روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، گفت که تیمش نتوانست لحظات کوچکی را ببرد و راه خود را در نیمه دوم تعقیب و گریز گم کرد.

“ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم تا بازی را ببریم. لحظات کوچکی در بازی وجود داشت که متاسفانه برنده نشدیم.”

ما زمین را خیلی خوب ارزیابی کردیم و زمین خوبی برای ضربه زدن بود و آن امتیاز قطعا قابل تعقیب بود و ما در نیمه دوم اینینگ راه خود را گم کردیم.” با آهنگ مارکوس استوینیس (89 توپ از 47 توپ)، بمبئی 54 ران در سه اور آخر به بیرون درز کرد.

ما دوش‌های زیادی در انتهای عقب انجام دادیم و سه اور آخر برای چند بار انجام شد. اما همانطور که با چوب شروع کردیم در موقعیت خوبی برای تعقیب بودیم، اما همانطور که گفتم در نیمه دوم راه خود را گم کردیم.

او (استونیس) واقعاً خوب بازی کرد، به ضربه مستقیم ادامه داد و این همان کاری است که باید در زمینی مانند این انجام دهید. ضربه درخشان او از سوی او بود.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله