پدر محمد سراج درگذشت ، RCB صمیمانه تسلیت گفت

پدر محمد سراجس درگذشت ، RCB صمیمانه تسلیت می گوییم

محمد سراج با سایر تیم هند در سری آینده مقابل استرالیا در سیدنی است.© اینستاگرام


پدر محمد سراج توپ بولینگ تیم هند امروز جمعه درگذشت. امتیاز برتر لیگ برتر فوتبال سراج (IPL) Royal Challengers Bangalore (RCB) با انتشار توئیتر این خبر را فاش کرد و صمیمانه به پیام دهنده تسلیت گفت. RCB در توئیتر نوشت: “دعای صمیمانه و تسلیت ما به خاطر از دست دادن پدرش به محمد سراج و خانواده اش می رسد. تمام خانواده RCB در این دوران سخت با شما هستند. میان قوی باشید.” سراج در حال حاضر به همراه سایر اعضای هند برای حضور در سریالی آینده در استرالیا در سیدنی است.

اخبار

سراج در تورهای استرالیا که تقریباً دو ماهه برگزار شد در تیم های محدود ناخوانده نشد اما این بازیکن 26 ساله برای چهار مسابقه سری تست انتخاب شد که قرار است ماه آینده آغاز شود.

پیس متولد حیدرآباد در IPL که اخیراً به پایان رسیده 9 بازی برای RCB انجام داده و 11 ویکت را با نرخ چشمگیر اقتصاد 68/8 برداشت.

بهترین عملکرد وی در لیگ T20 در برابر قهرمان دو بار IPL Kolkata Knight Riders بود ، زمانی که سراج با سه رقم از سه سه امتیاز خود برگشت.

تبلیغ شده

هند قرار است سه مسابقه بین المللی یک روزه برگزار کند ، تعداد بیست20 نفر بین المللی و چهار مسابقه آزمون در استرالیا برگزار می شود.

این تور با سری ODI آغاز می شود و از 27 نوامبر در زمین کریکت سیدنی آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله