“پترول خاتم هو چوکا تا”: برداشت خنده دار محمد شامی در 4-برای مقابله با پایتخت های دهلی

محمد شامی، بازیکن باس گجرات تایتانز (GT) با زدن توپ 4 ویکت و تنها 11 ران در این روند مقابل دهلی کپیتالز (دی سی) به نمایش گذاشت. در زمان استراحت میانی، وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌خواهد بیشتر توپ بزند، شامی پاسخی شوخ‌آمیز داد. شامی پس از اینکه صاحب کلاهک ارغوانی شد گفت: «ناهی ناهی، بنزین خاتم هو چوکا ثا» (من تمام توانم را گذاشتم و چهار کاسه روی یورتمه زدم).

شامی با عملکرد چشمگیر خود جایزه مرد مسابقه را از آن خود کرد اما این برای مدافعان عنوان کافی نبود.

GT در حالی که 131 را تعقیب می کرد بدترین شروع ممکن را داشت زیرا در نهایت سه ویکت مهم Wriddhiman Saha، Shubman Gill و Vijay Shankar را در پاورپلی از دست دادند. کاپیتان هاردیک پاندیا سعی کرد GT را به بازی بازگرداند اما این کافی نبود زیرا آنها مدام در فواصل زمانی معین ویکت های خود را در انتهای دیگر از دست می دادند.

شامی پس از بازی گفت: “احساس می‌کردم باید دنبال این می‌رفتیم. اشتباه این بود که ویکت‌ها را در فواصل زمانی مشخص از دست دادیم، ما نیاز به همکاری داشتیم و آنها برای ما خیلی دیر آمدند. با این حال، بازی‌های زیادی باقی مانده است. چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.”

در تعقیب 131، تایتان‌های گجرات با ضربه‌ای زودهنگام مواجه شدند، زیرا Wriddhiman Saha پشت سر خلیل گرفتار شد که یک دوشیزه ویکت فوق‌العاده بولد کرد. خلیل چندین بار لبه بیرونی ساها را شکست داد تا در نهایت او را از طریق بولینگ فوق‌العاده به دروازه‌بان رساند.

هاردیک پاندیا در اور سوم از خلیل وارد ضد حمله شد و سه ضربه چهار ضربه ای زد، اما GT در اور بعدی با دو گل عقب افتاد. سپس ایشانت شارما یک توپ بند انگشتی زیبا به شکل ویجی شانکار به قلعه تولید کرد و GT را به 26/3 کاهش داد.

GT در پایان پاورپلی به 31/3 لکنت داشت. Kuldeep Yadav وارد حمله شد و زمانی برای ضربه زدن وقت نگرفت و دیوید میلر (0 از 3) را تمیز کرد که برای یک جارو زدن به زمین رفت اما آن را کاملا از دست داد.

Pandya و Abhinav Manohar روند بازسازی را آغاز کردند، اما DC کارها را تا حد زیادی محکم نگه داشتند، زیرا نرخ اجرا مورد نیاز به بیش از 10 در هر اوور در پنج اور باقی مانده بود. هاردیک جایگاه 50 ران را با یک کشش قدرتمند برای یک 4 امتیاز از نورته بالا آورد. سپس کاپیتان 44 توپ نیم قرنی خود را مطرح کرد. کولدیپ یک اور عالی دیگر را به نمایش گذاشت و تنها پنج بازی را به پایان رساند تا طلسم عالی 4-0-15-1 را تکمیل کند.

با 37 گل مورد نیاز 18، خلیل برگشت و با ضربه اول ضربه را زد تا منوهر (26 گل از 33) را که در لانگ اون گرفتار شده بود، خارج کند. خلیل یک اور عالی را انجام داد و تنها چهار توپ را به دست آورد زیرا معادله 33 به 12 توپ نیاز داشت.

نورته بازی ماقبل آخر را خوب شروع کرد و بازیکنانش را میخکوب کرد و تنها سه توپ اول را از دست داد. اما او نشانگر خود را از دست داد زیرا راهول تواتیا به میدان آمد تا سه توپ بعدی را برای سه توپ متوالی به حرکت درآورد تا معادله را به 12 برساند که در آخرین اور لازم بود.

وارنر توپ را برای فینال به ایشانت داد و این کهنه کار با تجربه با یک اوور فوق العاده به تماس کاپیتان خود پاسخ داد.

ایشانت عالی شروع کرد و تنها سه توپ از سه توپ اول را به دست آورد و سپس تواتیا (20 توپ از 7) را به دست آورد، در حالی که معادله به 9 توپ مورد نیاز از 2 توپ رسید. رشیدخان نفر بعدی را شکست تا نقطه ای را که روسو جلوی آن را گرفته بود بپوشاند.

در حالی که 7 توپ از آخرین توپ مورد نیاز بود، ایشانت یک پرتاب کامل انجام داد که رشید تنها برای دو توپ از نقطه عقب برش زد و بازیکنان دی سی در جشن های وحشیانه فوران کردند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله