پایتخت دهلی پیش بینی یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور، IPL 2023: چه کسی جایگزین Anrich Nortje خواهد شد؟

با توجه به پیروزی‌های غیرمحتمل، هم دهلی کپیتالز و هم رویال چلنجرز بنگلور نمی‌خواهند چیزی را به شانس واگذار کنند و در یک مسابقه مهم IPL در ورزشگاه آرون جیتلی در روز شنبه، نمایش بهتری را به نمایش بگذارند. دهلی که تا به حال تورنمنت هایی برای فراموش کردن داشته است، به چیزی نیاز داشت تا راه خود را طی کند و این کار را در مسابقه هیجان انگیز کم امتیاز مقابل گجرات تایتانز، رهبران جدول انجام داد. پس از سه هفته، پیسر خلیل احمد و ایشانت شارما کهنه کار، دهلی را از یک سوراخ بیرون آوردند و آنها را در رقابت زنده نگه داشتند.

پس از چنین بردی، روحیه هر تیمی در سطح بالاتری قرار می گیرد، اما دهلی باید راهی پیدا کند تا به خوبی در برابر RCB ستاره دار بکوبد.

کاپیتان دیوید وارنر در تلاش بود تا مشکلات ضربتی خود را بعد از بازی قبلی توضیح دهد. عملکرد باترهای هندی همچنان یک نگرانی بزرگ است، اما تلاش امان حکیم خان و ریپال پاتل پس از فروپاشی باتینگ، امیدی را به تیم در حال مبارزه می دهد.

فیل سالت در صدر، در چهار فرصتی که تا کنون به دست آورده یا رونق گرفته یا رکود داشته است، در حالی که وارنر در سه اینینگ آخرش دوندگی نداشته است. میزان ضربات کاپیتان نیز موضوع بحث بوده است، اما می توان آن را به شکست دسته جمعی تیم نسبت داد.

پریام گارگ با ضربات سه نفره در برابر بولینگ سریع باکیفیت نامناسب به نظر می‌رسد و می‌خواهد ثابت کند که شک‌ها اشتباه می‌کنند. این تیم همچنین از مانیش پاندی باتجربه انتظارات بسیار بیشتری دارد.

آکسار پاتل در فرم ششم مقابل گجرات قرار گرفت، اما یک مورد برای او وجود دارد که بالاتر از این رتبه قرار بگیرد.

آنریش نورجه، ستاره پرتغالی دهلی کپیتالز از آفریقای جنوبی در بازی مقابل RCB کنار گذاشته شد.

بیانیه رسمی منتشر شده توسط DC قبل از درگیری حیاتی آنها با RCB، غیبت نورژه را روشن کرد. بولر به دلیل شرایط اضطراری شخصی مجبور شد عازم آفریقای جنوبی شود.

پیش بینی دهلی کپیتالز یازدهم مقابل رویال چلنجرز بنگلور:

دیوید وارنر (C)، فیلیپ سالت (هفته‌انه)، میچل مارش، مانیش پاندی، پریام گارگ، آکسار پاتل، ریپال پاتل، امان حکیم خان، کولدیپ یداو، ایشانت شارما، خلیل احمد

(با ورودی های PTI و ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله