پاکستان با شاهکار منحصر به فرد برای ورود به لیست نخبگان تیم های ODI به هند و استرالیا بپیوندد

پاکستان 500 برد ODI را در تاریخ به پایان رسانده است© AFP

پاکستان در حالی که هدف 289 را با 9 توپ باقی مانده تعقیب کرد، یک پیروزی راحت با 5 ویکت مقابل نیوزلند به دست آورد. این پیروزی 500 برد آنها در فرمت ODI را رقم زد. پاکستان سومین تیمی شد که پس از استرالیا و هند به رکورد 500 برد دست یافت و در 949 امین بازی ODI خود به این نقطه عطف رسید. استرالیا با 594 برد در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن هند با 539 برد. این دستاورد پس از آن حاصل شد که پاکستان اولین بازی ODI خود را در فوریه 1973 انجام داد و اولین پیروزی را در این فرمت در دومین حضور خود در ODI کسب کرد – در مقابل انگلیس در ناتینگهام در ماه اوت. 1974.

پاکستان مجبور شد برای پانصدمین برد ODI خود کار کند، پس از اینکه نیوزلند به خفاش فرستاده شد، سپس به لطف 113 چشمگیر داریل میچل و سریع 86 ویل یانگ، مجموع رقابتی 288/7 را ثبت کرد.

فخار زمان راه را برای پاکستان باز کرد و در کنار شریک امام الحق، پایه محکمی ایجاد کرد.

زمان 33 ساله با 117 توپ جریمه از 114 توپ نمایش را ربوده بود، در حالی که امام 60 توپ را به خود اختصاص داد زیرا این دو نفر تعقیب و گریز را با پایه 124 دونده برای اولین ویکت آغاز کردند.

کاپیتان بابر اعظم نیز قبل از اینکه تنها یک نیم قرن از نیم قرن خود عقب بیفتد، در دویدن های مهم شرکت کرد، در حالی که محمد رضوان با ضربه زدن به مهره اصلی، با یک توپ 34 توپ 42* وارد میدان شد تا به تکمیل تعقیب تیمش در 48.3 اور کمک کند.

نیوزلند و پاکستان هر دو سهمیه مستقیم خود را در مسابقات جام جهانی کریکت مردان ICC 2023 که در ماه های اکتبر تا نوامبر در هند برگزار می شود، قطعی کرده اند.

تیم تام لاتام در چرخه سوپرلیگ جام جهانی کریکت مردان ICC تحت تاثیر قرار گرفت و در حال حاضر با 16 پیروزی در 24 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد. پاکستان با 13 برد در 21 بازی در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

هر دو تیم به دنبال بهترین استفاده از چهار ODI باقی مانده از سری با تمرکز بر آماده سازی برای رویداد خیمه شب بازی سریع خواهند بود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله