پاسخ صادقانه میچل مارش، ستاره دی سی، در مورد سوال «بترهای هندی بی تجربه»

میچل مارش، بازیکن همه کاره دهلی کپیتالز، پس از شکست در تعقیب دویدن مقابل سانرایزرز حیدرآباد، از ضربات هندی تیمش دفاع کرد و گفت که بازی به دلیل بی تجربگی آنها شکست نخورده است و هدف 198 دویدن در پایان “بسیار زیاد” بود. . در یک تلاش همه جانبه پر شور، مارش چهار ویکت اسکالپ کرد و سپس به یک توپ 39-63 ضربه زد، اما هنگامی که او اخراج شد، دی سی منفجر شد و بازیکنان بی تجربه هندی نتوانستند دوش های لازم را به ثمر برسانند، زیرا با 9 ران شکست خوردند.

ما به همه بازیکنانمان اعتقاد زیادی داریم. چند بازیکن بی تجربه در ترکیب ما وجود دارند، اما باید ایمان داشته باشید، باید آن بچه ها را به آنجا بیاندازید و فکر نمی کنم بازی امشب در آنجا شکست خورده باشد.

مارش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “مناطق خاصی از بازی ما وجود داشت که در آن بازی را باختیم. مطمئناً این یکی از آنها نبود.”

“اگر به فصل ما نگاه کنید، نمی‌توانیم کسی را سرزنش کنیم، اما چند بازی بسیار نزدیک را از دست داده‌ایم. بردن بازی‌ها در IPL بسیار سخت است. و متأسفانه، ما در طرف اشتباه یک زوج بوده‌ایم. از افراد واقعا نزدیک

“اما چند نکته مثبت امشب منتشر می شود. اما در نهایت، من فکر می کنم که تعقیب 195 احتمالاً در آن ویکت بسیار زیاد بود.” آبیشک شارما (67) و هاینریش کلاسن (53) با ضربه های انفجاری پیروزی را برای SRH رقم زدند.

“من فکر می‌کنم اینینگ‌های او (کلاسن) مطمئناً اینینگ‌های بازی را تغییر می‌داد، تا بتواند در آن ویکت به بیرون برود و به روشی که انجام داد شروع کند و بازی را به حصار بکشاند. او در فرم بسیار خوبی برای حیدرآباد بوده است. بنابراین. بازی جوانمردانه برای او.”

در نهایت، من هنوز فکر می‌کنم که این یک ویکت 195 نبود، بنابراین باید چند بخش از آن را ارزیابی کنیم.

هری یکی از بزرگترین نام های کریکت جهان خواهد بود: بادانی

در حالی که آبیشک و کلاسن ظاهر خوبی داشتند، سایر اعضای SRH از جمله مایانک آگاروال، راهول تریپاتی و هری بروک همچنان ناامید بودند.

همنگ بادانی، مربی ضربه‌زنی SRH در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “مسئله سرعت است، این در مورد برقراری تماس است. من کاملاً معتقدم که یک ضربه در وسط است و سپس دوباره به تصویر می‌افتد.”

من واقعاً معتقدم هری یکی از بزرگ‌ترین نام‌های کریکت جهان خواهد بود.» مایانک بازکننده SRH ثابت نبوده است و در هشت اینینگ اخیر خود دو امتیاز 40 به علاوه به ثمر رسانده است.

“مایانک سال‌ها آنجا بوده است. او پنجاب را رهبری می‌کند. کسی با قد و قواره‌اش، او فقط به کمی تکان دادن این‌جا و آنجا نیاز دارد، تنظیم خوب و این یک مسئله زمان است. او دور از دسترس نیست، او یک بازیکن جدی است.” در مجموع بادانی از تلاش تیمش راضی بود.

من از قصدی که داشتیم خوشم آمد. فکر می‌کنم احتمالاً برای دومین بار در کل فصل، ما حدود 60 نفر را در پاورپلی بازی کرده‌ایم.

“من از هدفی که روی تخته قرار دادیم بسیار راضی هستم. اگر به تیم های دیگر نیز نگاه کنید اگر یک تیم هدف خوبی را ارسال می کند، همه پنج ضربه زننده آنها دویدن را به دست نمی آورند. همیشه دو یا سه ضربه زن ایستاده هستند. ” دی سی در مسیر پیروزی بود و مارش و فیل سالت (59) در یک مرحله با تفنگ های عالی بازی کردند و بادانی گفت SRH برنامه بولینگ خود را در طول استراحت تایم اوت تغییر داد.

“اگر بگویم متفکر نیستیم، دروغ می گویم. ما نگران بودیم که ببینیم آنها در حال دویدن و ضرب و شتم در یک کانتر بودند.

“اما زمانی که استراحت تایم اوت را داشتیم، پیامی که به بولرها داده شد مبنی بر اینکه تعداد زیادی باتر DC روی پای پشتی بازی می‌کردند و ما به آنها سرعت می‌دادیم و طول آن کمی کوتاه‌تر بود. ما سعی کردیم به بچه‌ها برای بولینگ انتقال دهیم. آهسته تر و توپ را بچرخانید.

زمانی که بتوانید شراکتی را شکست دهید، دریچه‌ها باز می‌شوند و این یکی از آن چیزهایی بود که امروز اتفاق افتاد.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله