پاسخ حماسی ویرندر سهوگ به شعیب اختر در مورد بیانیه “پول بیشتر از موی خودت داشته باش”

تصویر فایل ویرندر سهواق و شعیب اختر© AFP

هند و پاکستان – این یک رقابت کریکت است که داستان‌های زیادی را مطرح می‌کند که پتانسیل تبدیل شدن به فولکلور را دارند. ویرندر سهوگ و شعیب اختر بخشی از این رقابت کریکت هستند. در حالی که یکی از آنها بازکننده آس بود، که تعریف ضربه زدن در اوج را در کریکت هندی تغییر داد، دیگری یکی از سریع‌ترین توپ‌بازانی بود که جهان تا به حال دیده است. این دو در زمین رقابت شدیدی داشتند، در حالی که خارج از زمین دوستی بزرگی با هم داشتند. آنها اغلب به شوخی نیز می پرداختند. یک قسمت جدید که به آن رابطه اضافه شد.

“شما بچه ها به شوخی زیاد افراط می کنید. آیا هیچ دوستی در زیر این شوخی وجود دارد؟” سهواگ در Breakfast With Champions سوال شد.

“هرجا عشق است، شوخی است یا جایی که دوستی است. من با شعیب اختر از سال 2003 تا 2004 دوستی عمیق دارم. ما دو بار به آنجا رفته ایم، آنها دو بار آمده اند. دوستی وجود دارد و ما هم پای هم را می کشیم. او کاری کرد. یک بیانیه. من بیشتر از مقدار تارهای موی ویرندر سهواگ روی سرش نت دارم. حالا تارهای موی من بیشتر از نت های شما هستند. این تگ برای “صبحانه با قهرمانان” جالب خواهد بود.”

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 به یک نمایش ورزشی تبدیل شد که راویندرا جادجا 10 دوش از دو توپ پایانی مسابقه به ثمر رساند و چنای سوپر کینگز را از بین برد. اوور نهایی مسابقه همه طبق برنامه برای GT پیش می رفت و موهیت شارما فقط 3 ران از 4 توپ اول دریافت کرد. با این حال، به نظر می رسد که ریتم این بازیکن کهنه کار پس از یک گفتگوی کوتاه با کاپیتان هاردیک پاندیا، که ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند از دیدن آن خشنود نبود، کمی متزلزل شده است.

سهواگ در یک گفتگو در Cricbuzz، هاردیک را به خاطر تصمیمش برای مداخله علیرغم اینکه Mohit موفق به اجرای کامل برنامه ها شده بود، مورد انتقاد قرار داد.

“وقتی کسی خوب بولینگ می‌کند و با یورک‌ها تحویل می‌دهد، چرا می‌روی و با او حرف می‌زنی؟ او می‌داند که خمیر به 10 از 2 نیاز دارد و باید با یورک‌ها بچسبد. پس چرا وقتش را تلف می‌کنی؟ Mohit برای دویدن مورد اصابت قرار می گرفت، سپس او می توانست برود و حرفی بزند، اما وقتی توپ گیر کار خود را انجام می دهد، شما می خواهید سریعاً کار را انجام دهید.

“همچنین ممکن است کاپیتان با نگرانی در مورد اینکه آیا کاسه‌باز می‌خواهد برای دو توپ آخر تغییراتی در زمین داشته باشد، آمده باشد. اما با این حال، اگر من آنجا بودم، مزاحم او نمی‌شدم.” سهواق بعد از بازی گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله