پادشاهان پنجاب در برابر شوالیه سواران کلکته در برابر شوالیه‌های کلکته پیش‌بینی کردند، IPL 2023: آیا کاگیسو رابادا جایی برای خود پیدا خواهد کرد؟

IPL 2023: KKR در درگیری بعدی خود با PBKS روبرو می شود© BCCI

پنجاب کینگز در مسابقه IPL 2023 خود در روز دوشنبه در باغ ادن در کلکته به مصاف Kolkata Knight Riders خواهد رفت. PBKS در حال حاضر با پنج برد از ده مسابقه در رده هفتم جدول امتیازی ایستاده است. تیم شیخار داوان پس از شکست بزرگ با شش ویکت در یک مسابقه پرگل به این دیدار می‌آید. در آن درگیری، PBKS پیسر پروتئاس کاگیسو رابادا را نیمکت نشین کرد و با ناتان الیس پیش افتاد. با این حال، جالب خواهد بود که ببینیم آیا رابادا جایگاه خود را در ترکیب یازده بازی خواهد یافت یا خیر.

پنجاب کینگز با داشتن یک حمله بولینگ با صدای ناتان الیس، سام کوران و آرشدیپ سینگ، موفق به دفاع 214/3 نشد.

الیس تنها با چهار توپ نقطه 2/34 را از دست داد، در حالی که آرشدیپ از 3.5 اورهای خود با چهار توپ نقطه به امتیاز 1/66 رسید. Curran (0/41) بیشترین ران ها را به بیرون درز کرد، زیرا KKR باید رویکردی مشابه در برابر این سه نفر پیدا کند.

در مورد ضربه زدن، لیام لیوینگستون، شیخار داوان و جدیدترین بازیکن دروازه‌بان، جیتش شارما، ستون فقرات آنها بوده‌اند، زیرا حمله بولینگ KKR به دنبال محدود کردن این سه نفر است.

تیم پیش‌بینی شده PBKS در برابر KKR: پرابسیمران سینگ، شیخار داوان (ج)، متیو شورت، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (هفته‌انه)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، ریشی داوان، راهول چهار، آرشدیپ سینگ.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله