پادشاهان پنجاب برای آزمایش کلاس سرخپوستان بمبئی در بازی Crucial IPL

کلاس و شجره هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج‌گانه بمبئی، یک بار دیگر در دیداری حساس در لیگ برتر هند در موهالی به مصاف یک پادشاه غیرقابل پیش‌بینی پنجاب خواهند رفت. یک برد به MI فشار بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات را می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند. MI در نسخه قبلی رتبه دهم و آخرین را به پایان رسانده بود. تیم بمبئی در حال حاضر با هشت امتیاز از هشت مسابقه در رده هفتم قرار دارد و اوضاع برای تیم روهیت شارما خوب به نظر نمی رسد.

پیروزی مقابل راجستان رویالز در استادیوم وانکهد در 30 آوریل، با این حال، کمی اعتماد به نفس را در تیم MI القا می کرد، پس از اینکه تیم MI 212 عظیم را با سه توپ در اختیار داشت و دو امتیاز ارزشمند به دست آورد.

این برد توسط تیم دیوید، کریکت‌باز استرالیایی متولد سنگاپور ساخته شد، که در فینال در طول 14 توپ شکست‌ناپذیر 45 توپ خود، سه شش ششی را با یورتمه سواری به پایان برد تا پیروزی را از آرواره‌های شکست ربود.

در حالی که سوریاکومار یداو (55)، کامرون گرین (44)، ایشان کیشان (28) و تیلاک ورما (29) کمک‌های مهمی از سوریاکومار یداو (55) متخصص هندی T20 داشتند، هیچ‌کدام نمی‌توانست با وحشیانه ضربات دیوید برابری کند.

باتر 27 ساله درجه متوسط، پنج شش و دو مرز را با نرخ ضربه بیش از 300 شکست، زیرا سرخپوستان بمبئی در زمین چمن خانگی پیروز شدند.

تعهد مشابهی در برابر پادشاهان پنجاب، که به بازی کریکت تهاجمی معروف هستند، مورد نیاز است، اگرچه بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن‌ها درجه بالای غیرقابل اعتماد است.

به غیر از شیخار داوان و تا حدی شریک افتتاحیه‌اش پرابهسیمران سینگ، تعداد بسیار کمی از بازیکنان PBKS به اندازه کافی در مجموع مجموع آنها مشارکت داشته‌اند، اگرچه همه اینها در بازی قبلی آنها مقابل Chennai Super Kings در Chepauk در 30 آوریل تغییر کرد.

با تعیین یک هدف سفت 200 دونی توسط ام اس ثونی، کل تیم برتر و متوسط ​​به مهمانی آمدند تا یک مسابقه هیجان انگیز آخرین توپ را با چهار ویکت برنده شوند. در حالی که پرابهسیمران و داوان پایه های خوبی در پاورپلی گذاشته بودند، لیام لیوینگستون، بازیکن همه کاره انگلیس، سام کوران و جیتش شارما، بازیکن حریف، همگی وارد عمل شدند تا آن را به یک تعقیب و گریز خاطره انگیز تبدیل کنند.

با این حال، این تیم احتمالاً باید با سرعت آتشین جوفرا آرچر هندی های بمبئی روبرو شود که در بازی مقابل راجستان رویالز بازگشته بود و سهمیه اورهای خود را بولد کرده و ویکت نیز می گیرد.

با این حال، فرم روهیت، کاپیتان MI، بزرگترین نگرانی برای قهرمانان پنج دوره IPL است و خیلی به کاپیتان هند در روز چهارشنبه بستگی دارد تا بتواند تیمش را پس از سه ران در بازی مقابل رویالز حمایت کند.

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، آرشدیپ سینگ، بالتی سینگ، راهول چهار، سام کوران، ریشی داوان، ناتان الیس، گورنور برار، هارپریت برار، هارپریت سینگ، ویدواث کاوراپا، لیام لیوینگستون، موهیت راتی، پرابسیمرانسو راباداخاناکا، ، ام شاهرخ خان، جیتش شارما، شیوام سینگ، متیو شورت، سیکندررضا، آثاروا تاید.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، جوفرا آرچر، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکیا، آکاش مادوال، رایلی مردیت، شمس مولانی راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک وارما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله