پادشاهان بزرگ Chennai از طرفداران تشکر می کنند که Franchise رکورد رسانه های اجتماعی IPL 2020 را ایجاد می کند

CSK تمدید کنید

MS Dhoni با هم تیمی های خود در CSK در طول مسابقه 41 IPL 2020© BCCI / IPL


Chennai Super Kings (CSK) در توییتر خود از هواداران خود برای حمایت بی نظیرشان در بستر رسانه های اجتماعی تشکر کرد ، علی رغم یک رقابت ضعیف در لیگ برتر هند (IPL) 2020 که در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به تازگی به پایان رسیده است. لباس تحت هدایت MS Dhoni بیشترین توییت را برای تیم در IPL 2020 داشت ، اگرچه آنها در جدول لیگ هشت تیم هفتم شدند. حتی هشتگهای طرفدار آنها نیز مورد حمایت بسیاری قرار گرفتند. #WhistlePodu دومین هشتگ توییت شده در امارات متحده عربی بود. همچنین ، هشتگ #CSK در آن دسته سوم و #Yellove چهارم شد. با تشکر از طرفداران ، این لباس همچنین آمار ارائه شده توسط توییتر هند را به اشتراک گذاشت. “یک قدردانی بزرگ # WhistlePodu را برای هر طرفدار فوق العاده ای که حتی در سخت ترین خارج از خانه به عقب ما بازگشت پر کرد. با سوت های خود در کنار ما ، ممکن است صدای غرش بلندتر شود. # همیشه از شما بیشتر است. CSK توییت کرد.

اخبار

در بیشتر توییت های مربوط به بخش تیم ها ، CSK توسط Royal Challengers Bangalore (RCB) دنبال می شود و قهرمانان هند بمبئی (MI) جایگاه سوم را به خود اختصاص داده اند.

در همین حال ، # IPL2020 بیشترین هشتگ توییت شده در طول مسابقات در امارات متحده عربی بود. به دلیل افزایش موارد COVID-19 در هند ، این مسابقات امسال به امارات منتقل شد.

قهرمان سه دوره CSK تنها توانست 6 برد امسال کسب کند و 8 برد را از دست بدهد.

تبلیغ شده

Faf du Plessis با کسب 449 دویدن از 13 بازی ، با ضربات 140.75 ، بالاترین میزان جذب در CSK بود. او همچنین چهار پنجاه و هفت محکم کوبید. تعداد مرزهای او شامل 42 چهار دست و 14 شش تایی بود.

بالاترین مصرف کننده ویکت ، سام کورران بود که 13 اخراج را در 14 بازی با یک اقتصاد 8.19 بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله