“و سپس فکر کردم”: سوریاکومار یاداو در رویکردی که به بازیابی فرم در IPL 2023 کمک کرد

بمبئی:

یک رویکرد آرام همه چیز را برای Suryakumar Yadav تغییر داد، کسی که در روز یکشنبه با 43 ران در سه مسابقه قبلی IPL توانست تنها 16 دوش را جمع کند، زیرا سرخپوستان بمبئی با پنج ویکت کلکته نایت رایدرز را شکست دادند. سوریاکومار، مرد شماره یک T20I جهان، قبل از ضربه زدن به توپ 25 توپی 43، که دارای چهار مرز و سه شش شش بود، امتیازهای 15، 1 و 0 داشت. سوریاکومار که به جای کاپیتان معمولی روهیت شارما ایستاده بود، گفت: “آرام شدم و به راحتی به سمت ویکت رفتم، برای 6-7 توپ اول وقت گذاشتم. و بعد فکر کردم که اگر چشمم را وارد کنم، می توانم آن را جلو ببرم.” ، گفت.

ما فقط باید در 7-10 اورهای اول باهوش باشیم و بعداً می دانیم که چه نوع قدرت آتشی داریم. همین کار را امروز انجام دادیم و امیدواریم آن را در چند بازی بعدی ادامه دهیم.” او گفت که اعضای تیم در گودال گپ زدند که باید شتاب حاصل از برد در بازی گذشته را حمل کنند.

“بچه ها نمایشی به نمایش گذاشتند. من دوست داشتم بازی را تمام کنم، اما با این وجود، از نحوه بازی تیم بسیار خوشحال بودم.

“بعدازظهر فکر می‌کردیم ویکت کمی خشک شده است، اما روشی که بچه‌ها به آن ضربه زدند در عصر ثابت شد. در وانخده در بازی‌های روز، 160-170 امتیاز خوبی است، اما کیشان ما را به یک شروع عالی رساند. ” ایشان کیشان تعقیب و گریز موفق را با یک توپ 25 توپ 58 با پنج مرز و به همان تعداد شش تا در بالای دستور راه اندازی کرد.

سوریاکومار همچنین پیوش چاولا (1/19 از 4 اور) را به خاطر “طلسم افسانه ای” خود در طول مسابقات KKR تحسین کرد.

او دستش را تحت فشار بالا آورد.» نیتیش رانا کاپیتان KKR از عملکرد واحد بولینگ خود راضی نبود.

او بدون هیچ حرفی گفت: “فکر می‌کنم می‌توانستیم در پاورپلی بهتر بازی کنیم. من قطعاً می‌خواهم واحد بولینگ من بیشتر ارائه دهد. یک یا دو مسابقه خوب است، اما اکنون پنج بازی گذشته است.”

“مردم می توانند روزهای تعطیلی داشته باشند، اما در بازی های پشت سر هم، این به عنوان یک واحد آسیب می زند. اما ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم به عقب برگردیم.” رعنا گفت که تیمش 15-20 ران کوتاه داشت.

“به پی‌سی بای (پیوش چاولا) به خاطر نحوه بازی بولینگش. من برای ونکی احساس خیلی بدی دارم. تو خیلی خوب بازی می‌کنی، یک قرن در یک بازی روزانه در بمبئی گل می‌زنی و در نهایت در تیم بازنده قرار می‌گیری. من برای او احساس بدی دارم. .

“اگر بهترین توپ‌بازان ما برای دویدن می‌روند، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. شیوه بازی ایشان مقابل نارین.” ونکاتش ایر از KKR که با توپ 51 توپ 104 به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد، گفت: “خوشحال می‌شدم اگر برنده می‌شدیم اما با این وجود، از تلاشم راضی بودیم.

“این نقشی است که مدیریت به من داده است و وظیفه من است که به آنها جبران کنم. بدیهی است که این یک ویکت بسیار زیبا برای ضربه زدن بود. هنگامی که آن 30-40 ران را به ثمر برسانید، گلزنی آسان می شود. واقعا خوشحالم که صد امتیاز را به دست می آورید. ” ایر گفت برنامه بازی او این بود که اجازه ندهد حمله توپ جدید MI فروکش کند.

“وقتی به آنها اجازه می‌دهید آرام شوند، کار دشوار می‌شود. بنابراین من نمی‌خواستم به آنها اجازه بدهم ساکن شوند. وقتی نوسان از بین رفت، بازی با آنها آسان‌تر می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره ضربات وارده به بدنش گفت: “وقتی بیرون هستید و کاری برای تیم انجام می دهید، تمام دردها را فراموش می کنید. ویکت واقعا خوب بود و من در آنجا از خودم لذت می بردم.”

“از نظر گذشته فکر می کنم ما 15-20 ران کمتری به ثمر رساندیم، و به روشی که MI پیش می رفت، آنها می توانستند یک بار دیگر گل بزنند، اما بله، ما کمی کوتاه بودیم.” PTI PDS PDS AH AH

موضوعات ذکر شده در این مقاله