ویکتور اوسیمن فیورنتینا را در جشن قهرمانی سری آ ناپولی غرق کرد

هواداران ناپولی روز یکشنبه از بازگشت قهرمانان قهرمانی خود در سری آ استقبال کردند زیرا ویکتور اوسیمن در اولین بازی خانگی خود از زمان تاج گذاری پادشاهی ایتالیا برای اولین بار در 33 سال، ناپولی را به پیروزی 1-0 مقابل فیورنتینا رساند. اوسیمن، مهاجم نیجریه، در دقیقه 74، پس از غیبت از روی نقطه، پنالتی پیروزی را به ثمر رساند و تنها چند روز پس از به ثمر رساندن گلی که ناپولی سومین اسکودتوی ناپولی را به ثمر رساند، تعداد او را به 23 رساند. برابر با پنج مسابقه برای بازی کردن. این بازیکن 24 ساله پس از سبقت گرفتن از جورج وه و تشویق هواداران ناپولی در حالی که این تیم دور افتخار خود را پس از بازی انجام می داد، اکنون به پر گل ترین بازیکن آفریقایی در تاریخ سری آ تبدیل شده است.

اوسیمهن به DAZN گفت: “اطمینان داشتم که گل دوم را به ثمر برسانم. دریافت گل احساس خوبی است.”

از زمان قرعه کشی روز پنجشنبه در اودینه، حال و هوای مهمانی ناپل را فراگرفته است، و هواداران بعدازظهر یکشنبه در خیابان های شلوغ اطراف استادیوم به نام نماد آنها دیگو مارادونا در یک روز آفتابی زیبا در جنوب ایتالیا آتش بازی و آتش بازی کردند.

بارها و رستوران‌های شلوغ با مردم محلی و گردشگرانی که به رنگ آبی پوشانده شده بودند، تجارت پرخروشی انجام می‌دادند، زیرا یک روحیه جشن اما آرام بر شهر حاکم بود.

قبل از شروع بازی، هواداران پرچم ایتالیا را با شماره سه به افتخار قهرمانی خود به نمایش گذاشتند و تیم خود را با شعارهای بلند “ما قهرمان هستیم” تشویق کردند.

اما زمانی که بازی شروع شد، یک رگبار به آرامی روی زمین فرو رفت، دو تیمی که هیچ چیزی برای بازی کردن نداشتند و ناپولی تقریباً هیچ چیز را ایجاد نکرد.

با این حال اوسیمن روزی را نجات داد که دریبل بافندگی خویچا کوارتسلیا به سمت دروازه توسط نیکلاس گونزالس به طور غیرقانونی متوقف شد و مهاجم فیورنتینا را به درستی مجازات کرد.

– نمایش نور –

شعله های آتش در اطراف زمین روشن شد و دود آبی هوا را پر کرد تا به پیروزی برسد که برتری ناپولی در بالای جدول را به 17 امتیاز نسبت به رقیب منفور یوونتوس رساند.

در حالی که بازیکنان در اطراف پیست دو و میدانی استادیوم می چرخیدند و به نوبت به هیروینگ لوزانو که در اواخر نیمه اول از زانو آسیب جدی دیده بود، پشت سر گذاشتند، تیم با تشویق شدید جمعیت مورد استقبال قرار گرفت.

سپس از حامیان حاضر در زمین با موسیقی ستارگان پاپ محلی پذیرایی شد، در حالی که پائولو سورنتینو، کارگردان برنده جایزه اسکار، نمایشی را که شامل شعله‌های آتش، آثار آتش‌نشانی قدرتمند، نمایش نور و پرچم الکترونیکی تپنده‌ای ایتالیایی بود، تماشا کرد. مسیر.

سورنتینو با تشویق گرم گفت: ما این اسکودتو را برده ایم زیرا مارادونا به ما نشان داد که چگونه این کار را انجام می دهیم.

مالک Aurelio De Laurentis قول داد که ناپولی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل آینده تلاش خواهد کرد و ناپولی باید “تکرار، تکرار، تکرار، برد، برد و برد” را انجام دهد، قبل از اینکه تیم و سپس مربی لوچیانو اسپالتی یک به یک دعوت شوند.

اسپالتی که با اولین اسکودتو خود یک دوران طولانی حرفه ای را به پایان رسانده است، به شوخی گفت: “باید درست باشد که ناپل شهر معجزه ها است، زیرا اگر بتواند به من کمک کند تا عنوان قهرمانی را کسب کنم، هر کاری می توان انجام داد.”

اگر راهی برای انتقال شادی امشب در اینجا وجود داشت، می‌توانید تمام ورزشگاه‌های سری آ را روشن کنید.»

– ولاوویچ بدرفتاری کرد –

یووه پس از پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا که هوادارانش از دوسان ولاوویچ، گلزنش مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفتند، در جایگاه دوم قرار گرفت.

ولاوویچ مهاجم صربستان کار را در وقت های تلف شده به پایان رساند و سپس بخشی از هواداران میزبان را پس از توهین به عنوان “کولی” تشویق کرد، بدرفتاری که منجر به توقف کوتاه مدت مسابقه توسط داور دانیله دووری شد.

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس به DAZN گفت: “متاسفانه این شعارها همچنان تکرار می شود، باید با آنها مبارزه کرد.”

یوونتوس که روز پنجشنبه در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان سویا است، دو امتیاز از لاتزیو که شنبه مقابل میلان شکست خورد، دو امتیاز جلوتر است و طبق اوضاع، شانس خوبی برای قهرمانی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم آلگری پنج امتیاز در مقابل میلان رده پنجمی قرار دارد، اما امید آنها برای راهیابی به رقابت های باشگاهی اروپا از طریق رتبه بندی لیگ به حکم فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) در مورد فعالیت نقل و انتقالات غیرقانونی بستگی دارد.

ماه گذشته، بالاترین دادگاه ورزشی ایتالیا، جریمه 15 امتیازی که در ژانویه توسط دادگاه استیناف FIGC برای یووه اعمال شده بود، لغو کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله