وینش فوگات از بابیتا فوگات عموزاده درخواست کرد اعتراض کشتی گیران را تضعیف نکند

عکس فایل وینش فوگات.© PTI

جنگ لفظی روز شنبه بین پسرعموهای فوگات وینش و بابیتا آغاز شد و اولی از دومی خواست که اعتراضات مداوم کشتی‌گیران علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI را “تضعیف” نکند. کشتی گیران برتر کشور، از جمله وینش، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا، از روز یکشنبه اعتراض کرده اند و خواستار اقدام جنایی علیه سینگ به دلیل ادعای آزار و اذیت جنسی و ارعاب هستند. “خواهر بابیتا، اگر برای حقوق کشتی گیران زن آسیب دیده ایستاده نیستی، با دستان بسته از تو می خواهم که حرکت ما را ضعیف نکنی. سال ها طول کشید تا کشتی گیران زن علیه متجاوزان خود صحبت کنند. شما هم یک زن هستید، تلاش کنید. وینش در توییتر خود نوشت تا درد ما را درک کند.

بابیتا پیشتر در توئیتی درباره سفر پریانکا گاندی وادرا، رهبر کنگره به جانتار مانتار برای دیدار با کشتی گیران معترض، توئیت کرده بود.

بابیتا که در آخرین انتخابات مجلس هاریانا از BJP رقابت کرد و شکست خورد، “پریانکا وادرا به جانتار مانتار به همراه منشی شخصی خود ساندیپ سینگ رسید تا به دنبال عدالت برای کشتی گیران زن باشد، اما خود این شخص به بدرفتاری با زنان و توهین به یک زن دالیت متهم شده است.” بلیط، در توییت خود گفت.

پلیس دهلی روز جمعه دو FIR را در ارتباط با اتهامات آزار جنسی زنان کشتی گیر علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI ثبت کرد.

اولین FIR مربوط به اتهاماتی است که توسط یک خردسال که تحت قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی (POCSO) همراه با بخش‌های مربوطه از قانون مجازات هند در مورد تواضع خشم‌آمیز به ثبت رسیده است.

FIR دوم برای انجام تحقیقات جامع در مورد شکایات توسط شاکیان بزرگسال تحت بخش های IPC مربوطه مربوط به خشم عفت ثبت شده است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله