ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از درگیری شدید در مسابقه LSG و RCB جریمه های سنگینی دریافت کردند

Virat Kohli و Gautam Gambhir در یک درگیری شدید پس از مسابقه IPL© BCCI/Sportzpics

ویرات کوهلی، مربی استوار رویال چلنجرز بنگلور و گوتام گامبیر، مربی سوپر جاینتز لاکنو، به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند (IPL) 2023 در جریان بازی روز دوشنبه بین دو طرف جریمه های سنگینی دریافت کردند. پس از اینکه RCB در تریلر کم امتیاز پیروز شد، کوهلی و گامبیر در میدان با هم درگیر شدند که منجر به درگیری بزرگی شد که باعث شد بسیاری دیگر نیز درگیر شوند.

پس از پایان مسابقه، کوهلی و گامبیر با هم دست دادند و همه چیز خوب به نظر می رسید، اما این فقط آرامش قبل از طوفان بود. سپس، کایل مایرز، خمیر بازکننده LSG به سمت کوهلی رفت و به نظر می‌رسید چیزی گفته است. سپس Gambhir آمد و Mayers را با خود برد، اما عصبانیت شروع به شعله ور شدن کرد. بعداً، تصاویری از مسابقه نشان داد که Gambhir و Kohli در یک بحث متحرک شرکت داشتند. چند بازیکن دیگر و KL Rahul کاپیتان Lucknow این دو را از هم جدا کردند. راهول و کهلی نیز بعداً با هم گفتگو کردند.

IPL در بیانیه خود اعلام کرد: «گوتام گامبیر مربی Lucknow Super Giants به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تاتا در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور، 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرده است. ورزشگاه کریکت بهارات راتنا شری آتال بیهاری واجپای ایکانا، لاکنو.

آقای Gambhir طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 2 اعتراف کرد.

ویرات کوهلی، بازیکن رویال چلنجرز بنگلور، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 مقابل سوپر جاینتز در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana Ekana، 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد. لاکناو

آقای کهلی طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 2 اعتراف کرد.

ناوین الحق، بولر سوپر جاینتز لاکنو، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee 50 درصد جریمه شده است. استادیوم کریکت اکانا، لاکنو.”

نه فقط کوهلی و گامبیر، بلکه نوین الحق پیسر لاکنو نیز به دلیل ارتکاب جرم سطح 1 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL مورد سرزنش قرار گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله