ویرات کوهلی مد نوجوانی خود را بازبینی می کند. واکنش طرفداران را در انشعابات ترک می کند. تماشا کردن

ویرات کوهلی با خالکوبی ها و سبک لباس پوشیدنش که در موارد متعدد بر اینترنت غالب شده است، یکی از شیک ترین بازیکنان کریکت در هند محسوب می شود. با این حال، در تعامل اخیر در استار اسپورت، به ستاره رویال چلنجرز بنگلور تصاویر بیشتری از دوران نوجوانی خود نشان داده شد و واکنش او باعث شد طرفداران از هم جدا شوند. کوهلی به وضوح از تصاویری که به او نشان داده شد خجالت زده و خوشحال شد و در ادامه توضیح داد که چگونه حس مد خود را در طول سال های نوجوانی بسیار عالی ارزیابی می کرد.

“مد نامیدن آن اصطلاح بسیار دقیقی است. من شلوار ژاکت دار داشتم، آن ها کتانی زنگوله ای، چکمه هایی با کفش پاشنه بلند، و یک پیراهن چاپ شده با گلدوزی های بزرگ روی آن، و من فکر می کردم، “Kya lag raha hoon mai” , mere se jyada stylish toh koi hai he nahi. ولی خدای من وقتی الان عکس ها را می بینم خیلی مایه شرمساری است.»

ویرات کوهلی پنجمین گل نیم قرن خود را در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023 به ثمر رساند، اما ضربه او بی نتیجه ماند زیرا رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز پنجشنبه به طور کامل توسط کلکته نایت رایدرز (KKR) شکست خورد.

با تعقیب RCB 201 در مقابل KKR، کوهلی در 37 تحویل، 54 گل زد، اما از هیچ ضربه ای کمکی نکرد، ماهیپال لومرور را که کامئوی خوب 34 در 18 توپ را تولید کرد، باز داشت. با این حال، در طول ضربه خود در بنگالورو، این بازیکن 34 ساله به یک نقطه عطف دیگر دست یافت.

کوهلی اکنون اولین باتر است که 3000 دوش یا بیشتر را در یک مکان در T20s به دست آورده است. او تاکنون 3015 دوش در 92 اینینگ در ورزشگاه چیناسوامی به ثمر رسانده است.

پس از او در فهرست، مشفقر رحیم و محمودالله کاپیتان های سابق بنگلادش قرار دارند. در حالی که رحیم در ورزشگاه شیربنگلا در میرپور 2989 دوش در 121 اینینگ به ثمر رسانده است، محمودالله در 130 اینینگ 2813 دوش در همان مکان به دست آورده است.

الکس هیلز انگلیسی با کسب 2749 دوش در 90 اینینگ T20 در پل ترنت در ناتینگهام، چهارمین این لیست است.

تمیم اقبال، دیگر کاپیتان سابق بنگلادش، با کسب 2706 دوش در میرپور، پنج نفر برتر را تکمیل می کند.

پس از شکست RCB مقابل KKR، کوهلی از عملکرد تیمش انتقاد کرد و گفت که آنها “لایق شکست هستند”.

صادقانه بگویم، ما بازی را به آنها واگذار کردیم. ما مستحق باخت بودیم. مطمئناً در حد استاندارد نبودیم. اگر به بازی نگاه کنید، از موقعیت های خود استفاده نکردیم. چند موقعیت را از دست دادیم که به قیمت تمام شد. 25-30 دوش.»

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله