ویرات کوهلی “قرار است 1 کرور روپیه جریمه شود…؟”: برداشت واضح سونیل گاواسکار در “مجازات سخت” پس از ردیف با گوتام گامبیر

Virat Kohli و Gautam Gambhir پس از درگیری پس از بازی در IPL 2023، کل مبلغ بازی خود را جریمه کردند. این حادثه پس از بازی بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در روز دوشنبه رخ داد که اولی با 18 ران برنده شد. نوین الحق بازیکن افغان نیز به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین رفتاری لیگ، 50 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد. کهلی و نوین در جریان یک مسابقه پرتنش در لاکنو در حال صحبت با کلمات تند در زمین بودند.

کوهلی و گامبیر پس از مسابقه، قبل از اینکه هر دو به همدیگر حمله کنند، دست دادن سردی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

کوهلی در حال مکالمه با کایل مایرز، مهاجم LSG دیده شد که گامبیر او را قطع کرد.

با این حال، سونیل گاواسکار، کاپیتان اسبق هند، از کوهلی و گامبیر به دلیل اینکه با همدیگر راضی بودند راضی نبود.

“خب، من همین چند وقت پیش تصاویر را دیدم، دیروز مسابقه را به صورت زنده ندیدم. این چیزها هرگز خوب به نظر نمی رسند. هزینه بازی 100 درصد چیست؟ هزینه مسابقه 100 درصد دقیقاً چیست؟ اگر کهلی باشد، کیست؟ شاید 17 کرور برای RCB است، یعنی 17 کرور برای 16 مسابقه احتمالی، از جمله نیمه نهایی و فینال. بنابراین شما در مورد یک کرور روپیه صحبت می کنید. آیا او قرار است 1 کرور روپیه و بیشتر جریمه شود. ایندیا تودی به نقل از گاواسکار در استار اسپورت گفت: خوب، این جریمه بسیار بسیار سختی است.

گاواسکار خواستار تشدید مجازات برای بازیکنان شد تا از بروز چنین وضعیتی در آینده جلوگیری شود.

“من نمی دانم وضعیت گامبیر چگونه است. آنها باید اطمینان حاصل کنند که این کار تکرار نمی شود. شما امیدوارید که این اتفاق تکرار نشود زیرا جریمه سختی است، چنین مجازات سختی. شما می خواهید آن را سخت بازی کنید، آن را به صورت رقابتی بازی کنید. در این مدتی که ما بازی می‌کردیم، یک مقدار شوخی بود، اما هیچ‌کدام از این پرخاشگری‌هایی که الان می‌بینیم، وجود نداشت. شما در تلویزیون هستید، ممکن است کمی بیشتر کار کنید.”

قابل توجه است که کوهلی و گامبیر که با هم برای هند و دهلی بازی کرده اند، در یک مسابقه IPL در سال 2013 نیز در یک تبادل زشت در زمین مسابقه شرکت کردند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله