ویرات کوهلی به روز رسانی بازگشت کریکت آزمایشی Hardik Pandya برای هند را ارائه می دهد

Hardik Pandya اخراج با ویرات کوهلی را در یک مسابقه تست برای هند جشن می گیرد.© توییتر


مبارزه سخت هاردیک پاندیا در سری توپ های سفید به وی گزینه دیگری برای “تکمیل کننده” تعیین شده داده است اما ویرات کوهلی سرمربی هند واضح است که همه کاره ها باید بولینگ را به طور منظم شروع کنند تا در نظر گرفته شود برای کریکت تست. پاندیا در ODI های اول و سوم به ترتیب 90 و 92 گلزنی کرده است و در T20I دوم که در هند به مهر و موم کردن سری T20 کمک کرده است ، 42 برنده 22 در 22 توپ است که برنده مسابقه است ، او را به عنوان جایزه مرد سری تبدیل کرد. . کهلی در پاسخ به این س ifال که آیا وسوسه می شود Pandya را به عنوان یک گزینه خالص برای سری چهار آزمون آینده نگه دارد ، پاسخ منفی داد. کوهلی درباره اولویت ها صریح بود: “هاردیک نمی توانست کاسه بکشد و ما می دانستیم که او قادر به کاسه کشی نیست اما فضای IPL را در IPL دیدیم.

اخبار

“ما در مورد آن صحبت کرده ایم. او یک پسر است که تعادل زیادی را برای ما در شرایط خارج از کشور مانند آفریقای جنوبی ، انگلیس ایجاد می کند. ما توانستیم برای مدت زمان طولانی تری رقابت کنیم و او تعادل زیادی را از نظر خود اضافه می کند بولینگ “

کوهلی معتقد است که پاندیا در حال ورود به منطقه ای است که دوست دارد در همه قالب های بازی اجرا کند.

کاپیتان گفت: “او قطعاً در منطقه ای است که می خواهد در هر سه رشته برای هند بازی کند. این همیشه” عامل X “او بوده است. در کریکت توپ سفید ، کسی را پیدا کردیم که می تواند بازی ها را به طور مداوم به پایان برساند.”

اما به گفته وی ، حتی Pandya متوجه می شود که باید به اوج بولینگ برگردد.

تبلیغ شده

“او خودش می خواهد دوباره به فضای بولینگ برگردد و مطمئن شود که در تست ها در دسترس است زیرا برای پنج روز اهمیت بیشتری پیدا می کند ، یعنی کمی اضافی.

وی افزود: “او می فهمد كه باید به بهترین وجهی كه قادر است برگردد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله