ویرات کوهلی با 46 توپ 55، مناظره “در حال مرگ” را در کریکت T20 لنگر می اندازد.

55 توپ از 46 گل ویرات کوهلی در یک بازی باخت مقابل دهلی کپیتالز به بحث فزاینده درباره نقش “مرگ” لنگرها در قالب T20 دامن زد. در تعقیب 182، فیل سالت در حالی که با چکش و انبر از توپ یک می‌رفت تا مطمئن شود که دهلی هدف را با 20 توپ خالی می‌کند، یک استاد کلاس ضربه زدن T20 را برگزار کرد. برخلاف رویکرد تیم میزبان، RCB در چهار اور اول بدون باخت به 23 رسید و در نهایت با 51 امتیاز در پاورپلی به پایان رسید.

رویکرد کوهلی در «عمیق بردن بازی» با توجه به عدم اجرای بازی‌های میانی قابل درک بود، اما به طور بالقوه برای آن‌ها 20 ران اضافی هزینه داشت که می‌توانست یک مجموع برنده در فیروز شاه کوتلا باشد. او از 18 توپ اولی که روبرو شد 19 گل زد.

بازی به سرعت در حال تغییر است و این IPL در حال حاضر بیشترین تعداد 200 مجموع گل زده در یک فصل را دارد. باترها در تلاش هستند تا عضله ای را به بازی خود اضافه کنند تا در کوتاه ترین فرمت مرتبط باقی بمانند.

رویکرد رونق یا رکود به نیاز روز تبدیل شده است و نمک آن را در شنبه شب مظهر کرد.

در اوایل فصل، ریکی پونتینگ سرمربی دهلی نیز تردید خود را در مورد آینده مجریان در T20s ابراز کرد.

“من معتقدم، می‌دانی، اگر بتمن پرخاشگر و قدرتمندی داشته باشی، آنها می‌توانند بازی خود را برای ایفای نقش لنگر تغییر دهند، اما بازیکنان نقش لنگر به ندرت می‌توانند به نرخ ضربه 200 تغییر کنند. اسطوره استرالیایی پیش از بازی Sunrisers گفته بود که امسال رهانه است.

“احساس می‌کنم که نقش لنگر تا حدودی در حال از بین رفتن است، اما به نحوه عملکرد شما به‌عنوان یک ضربه‌زن انفرادی نیز بستگی دارد. بنابراین شما تقریباً مجبور هستید نقش متفاوتی را بازی کنید.

“این یک چیز روز به روز است، اما من فکر می‌کنم که نقش واقعی کسی که در یک بازه ضربه می‌زند یا شماره سه می‌زند و تلاش می‌کند در تمام اینینگ‌ها ضربه بزند، فکر می‌کنم که از بین می‌رود.” کاپیتان RCB Faf du Plessis احساس کرد که 181 یک امتیاز مساوی است، اما سریع اضافه کرد که بیش از 15 یا 20 ران احتمالاً می تواند تفاوت را در بازی ایجاد کند. این بزرگی می توانست در پاورپلی بیاید.

در حالی که کوهلی به دنبال کسب و کار خود بود و ششمین نیم قرن فصل خود را جمع آوری کرد، این نترس بودن ماهیپال لومرور بود که به RCB اجازه داد 181 پست کند.

پس از بهترین ضربه خود در IPL در بیش از شش فصل، باتجر راجستانی تاکتیک های تیم را در زمانی که او و کوهلی در وسط بودند توضیح داد.

زمانی که من و ویرات بهایا در حال ضربه زدن بودیم، طرح ساده بود، او سعی می کند بازی را به عمق برساند و من در هر اوور مرز دو را فشار می دهم. توپ کمی در حال چرخش بود اما من کمی ریسک کردم و نتیجه داد. “لومرور با اشاره به زوج ششی که از کولدیپ یاداو جمع آوری کرد، گفت.

او همچنین احساس می کند که لنگر انداختن یک اینینگ بخش مهمی از بازی است.

“در هر بازی، ضربه زدن به توپ جدید بدون در نظر گرفتن ویکت، برای یک ضربه‌زن جدید آسان نیست. اگر کسی 30 تا 40 توپ را در مقایسه با یک ضربه‌زن جدید بازی کرده باشد، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

لومرور گفت: “به همین دلیل است که لنگر مهم می شود. وقتی یک خمیر ته نشین شده در وسط قرار می گیرد، احتمال اینکه او در پایان از خمیر جدید مرزهای بیشتری بگیرد بیشتر است.”

او احساس می‌کرد که با توجه به شرایط، مجموع خوبی را به دست آورده‌اند و توپ‌زنان می‌توانستند بهتر عمل کنند.

با چهار بازی باقی مانده و گرمایش مسابقه پلی آف، RCB نمی تواند اشتباه کند و وارد بازی بعدی شود، ممکن است با یک رویکرد همه جانبه به آنها خدمات بهتری داده شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله