ویرات کوهلی با ارائه “جیب پنیر” واکنش های او و دینش کارتیک را خلاصه می کند

واکنش ویرات کوهلی و دینش کارتیک به پیشنهاد “جیب پنیر”.© توییتر

هند و رویال چلنجرز بنگلور، ویرات کوهلی، یک تناسب اندام است و این را نمی توان انکار کرد. در طی سال‌ها، کوهلی نه‌تنها تحول خود را رهبری کرده است، بلکه بسیاری را برای داشتن یک سبک زندگی سالم تر الهام گرفته است. اما، همه افراد در اردوگاه RCB همان قایق کوهلی نیستند. کوهلی با ذکر یک مثال از فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL)، به طرز خنده‌داری تفاوت بین واکنش دینش کارتیک، مهاجم دروازه‌بان و او را در هنگام پیشنهاد یک «جیب پنیر» توسط مربی فرنچایز، باسو شانکر، روایت کرد.

کوهلی تصویری از او، کارتیک و باسو را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسید مربی RCB چیزی به آنها پیشنهاد می دهد. ویرات در توضیح این پست نوشت: “تست مربی. باسو آقا – آیا شما یک جیب پنیر می خواهید؟ من – به هیچ وجه، dk”

دوتایی کوهلی و کارتیک مشغول کمپین IPL 2023 هستند که در آن RCB هنوز در جستجوی جایگاهی در پلی آف است. در حالی که کوهلی در این فصل جزو بهترین گلزنان بوده است، کارتیک برای تکرار فرم فصل گذشته خود با مشکل مواجه شده است.

در 12 مسابقه تا کنون، ضربه گیر ویکت 140 دوش با میانگین 12.72 و نرخ ضربه 135.92 به دست آورده است. بهترین امتیاز او در IPL 2023 30 است.

در بازی مقابل راجستان رویالز، کارتیک شانزدهمین اردک دوران حرفه‌ای خود در IPL را تجربه کرد، که بیش از هر بازیکنی در تاریخ این تورنمنت مشترک است. روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی (MI) نیز 16 اردک در IPL دارد.

رویال چلنجرز در آخرین بازی خود به پیروزی قاطع مقابل راجستان رویالز دست یافت و خود را به رده پنجم جدول امتیاز رساند. در حالی که دو بازی تا پایان رقابت‌های لیگ باقی مانده است، مردان فاف دو پلسیس برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها باید همه آنها را ببرند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله