“ویرات کوهلی، روهیت شارما را برای ODI ها، تست ها تازه نگه دارید”: راوی شاستری همه برای تغییر بزرگ در تیم T20I هند

پس از جام جهانی 2022 T20، جایی که هند نتوانست از مرحله نیمه نهایی فراتر رود، بحث هایی در مورد اینکه آیا نیاز به معرفی خون و ایده های تازه در تیم T20I وجود دارد یا خیر، انجام شده است. بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که هاردیک پاندیا به‌عنوان کاپیتان هندی T20I پس از جام جهانی فرصت‌های منظمی پیدا می‌کند، نشانه‌ای در این راستا است. در حالی که بحث ها در این زمینه ادامه دارد، راوی شاستری، سرمربی سابق هند پیشنهاد کرده است که وقت آن است که به جوانان فرصتی برای حضور در تیم T20I بدهیم. در بحثی در ESPNCricinfo، یکی از اعضای پانل پرسید: “شوبمن جی‌الل، یاشاسوی جیسوال، هاردیک پاندیا در شماره 3، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، جیتش شارما، تیم بسیار تازه‌ای از گذشته، بالقوه، شابمن گل‌ال، یاشاسوی جیسوال، هاردیک پاندیا در شماره 3، جیتش شارما، تیم بسیار تازه‌کار از گذشته، می‌توانند به بهترین شکل ممکن دست پیدا کنند. 6؟”

شاستری پاسخ داد: “مطمئناً، اگر آنها باید به این خطوط فکر کنند، باید همین الان آنها را خون کنند. بازیکنانی مانند ویرات کوهلی، روهیت شارما، آنها ثابت شده اند. اما من به آن سمت خواهم رفت تا آنها به دست بیاورند. فرصت ها و قرار گرفتن در معرض، در حالی که شما Virats و Rohits را برای یک روز کریکت و کریکت آزمایشی تازه نگه می دارید. تمرکز شما در آنجا، با چنین تجربه ای، باید به سمت تست کریکت، کریکت توپ قرمز برای مسابقات قهرمانی تست جهانی آینده حرکت کند. بسیار شبیه به جایی که ساچین، راهول و سوراو بودند و لاکسمن.”

سپس یکی دیگر از اعضای میزگرد پرسید: “آیا اگر ویرات کوهلی و روهیت شارما بگویند که “ما هنوز احساس می کنیم آماده بازی T20 هستیم” مشکل می شود؟

شاستری پاسخ داد: “این فرم است. یک سال زمان زیادی است. بازیکنان می توانند در فرم باشند. فرم می تواند ناپدید شود. شما بهترین بچه ها را در آن زمان انتخاب خواهید کرد و البته تجربه از راه خواهد رسید، آمادگی بدنی نیز خواهد آمد.”

وی افزود که با فرمی که جوانان در آن حضور دارند، شستری اضافه کرد که تعجبی نخواهد داشت که دوندگی طولانی تری داشته باشند. رئیس سابق هند: “جوان‌ها در را می‌شکنند، همانطور که با این نوع اعتماد به نفس و اقتدار بازی می‌کنند، آن را پایین می‌آورند. اولین سری T20 که اکنون ساخته می‌شود، فقط این بچه‌ها را بازی کنید.” مربی اضافه کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله