ویرات کهلی ، AB د ویلیرز آرزو می کنند پسر یان بل در روز تولدش باشد. واکنش او طلای خالص است. تماشا کردن


یان بل ، متلاشی سابق انگلیس ، در توییتر خود ویدیویی از پسرش جوزف را که هنگام گوش دادن به پیام های تولد برخی از بزرگترین نام های کریکت جهان – کاملا حیرت زده بود – به اشتراک گذاشت. . هر سه کریکت ، با سخنان مهربانانه خود ، “تولد قفل” جوزف را ویژه تر کردند و بازیکن سابق انگلیس در توییتر از آنها تشکر کرد. “وقتی کریکت زندگی است …. جوزف چه پسر خوش شانس و خوش شانسی است! بسیار سپاسگزارم از این افسانه های مطلق که یک پسر کوچک فوق العاده را در روز تولد خود متوقف کردند.imVkohli @ ABdeVilliers17 @ benstokes38” ، بل نوشت.

اخبار

ناو هندی ، ویرات کوهلی ، که در حال حاضر در استرالیا برای یک سری برنامه های محدود و آزمایشی به سر می برد و آرزو می کند روز ویژه ژوزف را آرزو کند ، گفت: “سلام جوزف ، تولدت خیلی مبارک است. خدا به تو برکت دهد. مواظب خودت باش” .

“سلام جوزف ، این AB de Villiers است. من فقط می خواهم تولدت را تبریک بگویم. امیدوارم روزی خارق العاده داشته باشی و هدایای خارق العاده ای بدست بیاوری. دوست دارم روزی با تو ملاقات کنم. من قبلا زیاد بازی می کردم کریکت در برابر پدر شما. ما در پارک با هم بسیار سرگرم شدیم. امیدوارم روزی به ملاقات شما بیایم ، “گفت ویلیر با آرزوی تولد 8 سالگی جوزف.

استوکس در این ویدئو شنیده می شود: “هی جوزف ، من فقط می خواهم برای یک همسر 8 سالگی مبارک آرزو کنم. امیدوارم که یک روز عالی داشته باشی. امیدوارم هر آنچه را می خواهی بدست بیاوری و مطمئن باشی که مادر و پدر از تو مراقبت می کنند” .

تبلیغ شده

جوزف نیز مانند پدرش کریکت بازی می کند و اوایل امسال در “اولین بازی کریکت” خود شرکت کرد. یان بل به عنوان پدری مغرور ، ویدیویی از اولین مسابقه کریکت پسرش منتشر کرده بود.

یان بل در یک حرفه که بیش از یک دهه طول کشید ، 118 تست و 161 بین المللی یک روزه (ODI) برای انگلیس بازی کرد و به ترتیب 7،727 و 5416 رانندگی را به دست آورد. او همچنین هشت مسابقه را در کوتاه ترین قالب برای انگلیس انجام داد و 188 دوش به ثمر رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله