ویدیوی قدیمی ساچین تندولکار در ستایش پرابهسیمران سینگ پس از قرن دوشیزه دوباره ظاهر شد. تماشا کردن

خمیر PBKS پرابسیمران سینگ و اسطوره هند ساچین تندولکار.© BCCI و توییتر

صد IPL باشکوه پرابهسیمران سینگ با بازی چهار ویکت هارپریت برار تکمیل شد، زیرا پنجاب کینگز در روز شنبه امیدهای اندک خود را برای پلی آف با پیروزی جامع 31 ران مقابل دهلی کپیتالز که در این روند از رقابت حذف شدند، زنده نگه داشتند. پرابهسیمران عزم فوق العاده ای برای به ثمر رساندن توپ 65-103 نشان داد تا به تنهایی بتواند PBKS را به 167 بر 7 برساند. تیم تحت رهبری شیخار داوان مدام در فواصل منظم ویکت های خود را از دست می داد، اما تلاش قهرمانانه پرابهسیمران آنها را به مجموع بسیار خوبی رساند. در نهایت PBKS با 31 ران برنده بازی شد و بازکننده راست دست به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

پس از قرن دوشیزه پرابسیمران در روز شنبه، ویدیویی قدیمی از ساچین تندولکار بازیکن سابق هند دوباره در رسانه های اجتماعی منتشر شده است که در آن اسطوره کریکت از این ستاره تمجید می کند.

“من خیلی از ضربه زدن پرابهسیمران را ندیده ام. دیروز آن را تماشا کردم و از آن خوشم آمد. لیفت پشتی و چرخش خفاش او آزادانه جریان دارد. وقتی توپ در حال برخورد با چوبش بود، صدایی که ایجاد کرد بسیار خوب بود. فکر می کنم او می تواند باشد. ساچین در ویدئویی که در IPL 2020 توسط او به اشتراک گذاشته شد، گفت: یک ضربه خطرناک در این مسابقات.

در حالی که پرابهسیمران فرصت های محدودی تا IPL 2022 داشت، فصل جاری برای او یک فصل خاطره انگیز بوده است. در 12 مسابقه در IPL 2023، بازکننده PBKS با میانگین 27.83، 334 ران به دست آورده است. نرخ ضربه او در فصل 153.92 است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله