ویدئو: ژست کفش ویرات کوهلی برای ستاره LSG نوین الحق در توییتر صحبت می کند

بازی IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در روز دوشنبه در لاکنو به دلایل اشتباه برای مدت طولانی در یادها باقی خواهد ماند. پس از پایان مسابقه، تندروها شعله ور شد و بزرگان کریکت هند، گوتام گامبیر و ویرات کوهلی را می توان دید که به شکلی متحرک صحبت می کنند. آنچه باعث واکنش خشمگین شد کاملاً مشخص نیست، اما بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی اشاره کردند که سابقه بین دو فرنچایز IPL دلیلی پشت این واکنش تهاجمی است. در طول بازی اول آنها، که در بنگالورو مورد مناقشه قرار گرفت، بازیکنان LSG و مربی گامبیر واکنش‌های تهاجمی نشان می‌دادند.

در Lucknow، در بازی برگشت بازی خود در روز دوشنبه، کوهلی هر بار که یک ضرب LSG اخراج می شد کاملاً متحرک بود. او حتی در اوور هفدهم وارد جنگ لفظی با نوین الحق، عضو LSG در افغانستان شد. از تصاویر بصری مشخص نیست که چه کسی دعوا را شروع کرده و دقیقا چه گفته شده است. تصاویر دیداری نشان داد که آمیت میشرا، دیگر ضربه زننده LSG در قسمت چین و یکی از داوران، کهلی را از ناوین جدا کرد، حتی در حالی که کاپیتان سابق RCB مدام به کفش او اشاره می کرد در حالی که چیزی به سمت بازیکن افغانستان می گفت.

در حالی که بازیکنان بعد از مسابقه دست می دادند، ناوین الحق و کوهلی بازیکن LSG در حال تبادل نظر بودند و گلن مکسول از RCB آنها را از هم جدا کرد.

به دنبال آن Gambhir مایرز را از گپ با کوهلی دور کرد.

درست پس از آن، گامبیر در حال حمله به کوهلی حتی زمانی که بازیکنان LSG، از جمله کاپیتان مصدوم KL Rahul، او را مهار می کردند، دیده شد. اما در نهایت کوهلی و گامبیر درگیر مشاجره شدیدی با بازیکنان دو طرف شدند که آنها را احاطه کرده بودند.

Gambhir متحرک‌تر از این دو به نظر می‌رسید و بارها توسط بازیکنان LSG و کارکنان پشتیبانی از حمله به سمت کوهلی منع شد. این بعد از دست دادن آن دو بود.

در ابتدا کوهلی در حالی که شانه گامبیر را در دست گرفته بود، دیده شد، اما با ادامه تبادلات داغ، آمیت میشرا، کاپیتان RCB، فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB و ویجی داهیا دستیار مربی LSG – که او نیز اهل دهلی است – وارد عمل شدند تا این دو را از هم جدا کنند.

پس از درگیری، کوهلی نیز در حال صحبت با کاپیتان LSG راهول دیده شد.

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند و با هم برای تیم ایالتی دهلی بازی کرده اند اما سابقه رویارویی داشته اند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله