ویدئویی از بستن بند زانو توسط MS Dhoni در IPL 2023 ویروسی شد. تماشا کردن

ویدئویی از بستن بند زانو توسط MS Dhoni در IPL 2023 ویروسی شد.  تماشا کردن

MS Dhoni کاپیتان CSK زانویش را بسته است.© توییتر

برای MS Dhoni، IPL 2023 از بسیاری جهات یک ویژگی خاص بود. از ابتدای این نسخه، یک مرد که در هر سالنی با همه تحسین ها مواجه شد، MS Dhoni بود. هر جا که چنای سوپر کینگز بازی می کرد، چه در خانه در چنای یا در بازی های خارج از خانه، دونی از جمعیت حمایت می کرد. در نهایت CSK از Dhoni با شکست گجرات تایتانز در فینال در احمدآباد عنوان IPL را به دست آورد. پس از فینال، دونی حتی اشاره کرد که تلاش خواهد کرد تا یک فصل دیگر در IPL بازی کند، اما اضافه کرد که این کار به تلاش فیزیکی زیادی نیز نیاز دارد.

کاسی ویسواناتان، مدیر عامل شرکت، روز چهارشنبه گفت، دونی نظر متخصص ارتوپدی ورزشی در بمبئی را در مورد وضعیت زانوی نامرتب چپ خود قبل از تماس برای درمان خود می خواهد. اکنون ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن می‌توان دید که Dhoni در حال بستن زانویش است.

دونی تمام فصل IPL را با یک زانوی چپ به شدت بسته بازی کرده بود و اگرچه در حین نگه داشتن کاملاً خوب به نظر می رسید، اما اغلب تا شماره 8 ضربه خورده بود و هنگام دویدن بین ویکت ها سریع به نظر نمی رسید.

ویسواناتان به PTI گفت: “بله، درست است که دونی برای مصدومیت زانوی چپ خود توصیه های پزشکی خواهد کرد و بر این اساس تصمیم خواهد گرفت. اگر جراحی توصیه شود، تنها پس از انتشار گزارش ها می توان مطمئن شد که کاملاً تماس او خواهد بود.”

آیا این احتمال وجود دارد که دونی در فصل آینده در مورد بازی کردن تصمیم نگیرد و بدین ترتیب یک کیف 15 کرور روپیه برای حراج کوچک آزاد کند، مدیر عامل شرکت پاسخ داد: “صادقانه بگویم، ما حتی به آن خطوط فکر نمی کنیم زیرا به آن مرحله نرسیده ایم. .

ویسواناتان گفت: “این کاملاً تماس Dhoni خواهد بود. اما می توانم در CSK به شما بگویم، ما این افکار را درگیر نکرده ایم.”

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله