ویجی شانکار قوی تر و مطمئن تر است: کاپیتان جی تی هاردیک پاندیا پس از پیروزی مقابل KKR

هاردیک پاندیا، کاپیتان تیم گجرات تایتانز، پس از پیروزی هفت ویکت تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL)، ویجی شانکار را به خاطر ضربه برنده‌اش تحسین کرد و گفت که او “بهتر است، اعتماد به نفس بیشتری دارد و کار سختی که او انجام داده بسیار زیاد است. یک نیم قرن انفجاری توسط ویجی شانکار و ضربه های درجه یک از شوبمن گیل و دیوید میلر باعث شد تایتان گجرات (GT) به پیروزی هفت ویکت مقابل Kolkata Knight Riders (KKR) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در باغ ادن در کلکته برسد. در روز شنبه.

“(درباره جادوهای بولینگ نور و لیتل) آنها ما را به بازی بازگرداندند و ما را در شکار نگه داشتند. روشی که گورباز ضربه می زد – او با کمی اطمینان و وضوح توپ های خوبی را می زد. روشی که آنها (نور و لیتل) بولینگ می کردند. عالی بود. من هر روز روی آن ویکت 180 می گرفتم. در یک گروه، ما می دانیم که برای بردن بازی، صرف نظر از شرایط، باید کریکت خوبی بازی کنیم. این فروتنی به ما کمک می کند بازی های کریکت را ببریم. هاردیک در ارائه پس از بازی گفت.

آنها به شرایط احترام می گذارند، ما می خواهیم با آن روبرو شویم و فقط بازی کریکت خوب و باهوش بودن است. (درباره ویجی شانکار) او یک ویجی شانکار بهتر است، اعتماد به نفس بیشتری دارد و میزان کار سختی که انجام داده فوق العاده است. ضربات او بازی را تغییر داد و با حرکت رو به جلو، می‌توان انتظار بیشتری داشت. من همیشه احساس می کردم که افراد خوب به مکان های خوبی می رسند و او مطمئنا یکی از آنهاست.”

ویجی در IPL 2023 تاثیر زیادی به عنوان یک ضربه زننده داشته است. او در شش مسابقه، 199 ران با میانگین 49.75 به ثمر رسانده است. او دو نیم قرن، با بهترین امتیاز 63 * گل زده است. تعداد دوندگی های او بیش از 165 بوده است.

KKR که توسط GT اول شد، در مجموع 179/7 در 20 اور خود را به دست آورد. ویکت‌ها همچنان برای KKR سقوط می‌کردند، اما رحمان‌الله قرباز با یک ضربه انفجاری 81 ران در 39 توپ، که شامل پنج چهار و هفت شش توپ بود، انتهای دیگر را ثابت نگه داشت. در پایان، یک نمایش جالب از آندره راسل (34 توپ از 19 توپ، با دو توپ چهار و سه شش) KKR را به یک امتیاز رقابتی سوق داد.

محمد شامی با کسب امتیاز 3/33 در چهار اوور خود، انتخاب بولورهای GT بود. جاشوا لیتل (25/2) و نور احمد (21/2) نیز طلسم های چهار اور اقتصادی را ارائه کردند.

با این حال، آن روز برای رشید یک روز تعطیل بود زیرا او 54 ران را در چهار اور بدون هیچ ویکتی با نرخ اقتصادی 13.50 انجام داد.

در تعقیب و گریز 180، شوبمن گیل خیلی خوب شروع کرد. او ناک 49 را در 35 توپ، متشکل از هشت توپ، بازی کرد. او توسط کاپیتان هاردیک پاندیا، که 26 توپ از 20 توپ به ثمر رساند، با دو توپ چهار و شش به ثمر رساند و در جایگاه 50 دوانی برای ویکت دوم قرار گرفت، به خوبی حمایت شد. پس از اخراج هر دو، GT در 11.2 اور به 93/3 کاهش یافت.

دوتایی ویجی شانکار (51* در 24 توپ، با دو توپ چهار و پنج شش) و دیوید میلر (32 * در 18 توپ با دو توپ چهار و دو شش) به GT کمک کردند تا با 13 توپ مانده به پایان، پیروزی هفت ویکتی را ثبت کنند.

سونیل نارین، هارشیت رانا و آندره راسل هر کدام یک ویکت گرفتند. جاشوا لیتل به دلیل طلسم 2/25 به عنوان “بازیکن مسابقه” انتخاب شد.

با این برد GT با 12 امتیاز با کسب 6 پیروزی از هشت مسابقه، صدرنشین جدید جدول است. KKR با سه برد و شش باخت در رده هفتم قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله