“وقت حیدرآبادی بریانی” برای ویرات کهلی و شرکت در خانه جدید محمد سراج. تماشا کردن

تماشا کردن:

اعضای تیم RCB، از جمله ویرات کهلی، از خانه جدید محمد سراج در حیدرآباد بازدید کردند.© توییتر

پیش از مسابقه IPL 2023 رویال چلنجرز بنگلور مقابل سان رایزرز حیدرآباد، محمد سراج میزبان ویرات کهلی و همراهانش در خانه جدیدش در جوبیلی هیلز، فیلم ناگار، حیدرآباد بود. در یک ویدئوی ویروسی در شبکه های اجتماعی که توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، کهلی و فاف دو پلسیس در کنار سایر اعضای تیم وارد خانه سراج می شوند. RCB نیز تصاویری از این بازدید را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: “به وقت حیدرآبادی بریانی! پسرها دیشب در خانه جدید زیبای میان پیت استاپ گرفتند!”

RCB در حال حاضر پس از انجام همین تعداد بازی در IPL 2023، 12 امتیاز دارد. آنها باید هر دو بازی باقیمانده خود را ببرند تا از هرگونه مشکل در ورود به پلی آف جلوگیری کنند.

تیم تحت رهبری دو پلسیس هنگام دیدار با SRH در پنجشنبه شب در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی، حیدرآباد، اعتماد به نفس بالایی خواهد داشت. RCB در بازی قبلی خود یک پیروزی عظیم 112 ران مقابل راجستان رویالز به ثبت رساند.

RR یکی از غیرقابل توضیح ترین اجراهای ضربتی IPL را به نمایش گذاشت، زیرا آنها فقط برای 59 بازی رد شدند.

رویالز که در تعقیب 172 برای یک برد بود، متحمل یک فروپاشی حیرت‌انگیز ضربه‌ای شد که تنها با امتیاز 10.3 به عنوان سومین کمترین مجموع در تاریخ IPL قرار گرفت. این دومین کمترین مجموع RR بود، زیرا آنها توانستند با یک ران از کمترین رقم قبلی خود یعنی 58 در مقابل همان حریفان در سال 2009 عبور کنند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله