وقتی گوتام گامبیر جایزه بهترین بازیکن مسابقه خود را به ویرات کوهلی داد. تماشا کردن

ویرات کوهلی (L) و گوتام گامبیر در جریان چهارمین ODI مقابل سریلانکا در 24 دسامبر 2009.© AFP

Virat Kohli و Gautam Gambhir پس از بازی Lucknow Super Giants در IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در استادیوم کریکت اکانا در روز دوشنبه درگیر یک درگیری شدید شدند. در مجموع از 126/9 دفاع کرد، RCB LSG را برای 108 دسته جمع کرد تا انتقام شکستی را که در بازی اول این دوره از تیم تحت رهبری KL Rahul متحمل شده بود، بگیرد. بازی دوشنبه شب با جنگ لفظی بین کولی باتجر RCB و مربی LSG Gambhir مخدوش شد.

رقابت بین دو گامبهیر-کوهلی چیز جدیدی نیست. آنها در گذشته نیز با یکدیگر روبرو شده اند. چه در IPL 2013 و چه در نسخه 2016، هر دو تیم به سختی خود را از رویارویی با یکدیگر حفظ کردند.

با این حال، رابطه این دو در ابتدا چندان ضعیف نبود. زمانی که کوهلی شروع به بازی برای تیم بزرگسالان هند کرد و گامبیر یک حرفه ای بود، این دو عادت داشتند که پیوند صمیمانه ای داشته باشند.

رابطه آنها چنان بود که گامبیر حتی جایزه مرد مسابقه خود را به کوهلی – که اولین قرن بین المللی خود را به ثمر رسانده بود – پس از هدایت هند به پیروزی 7 ویکت مقابل سریلانکا در یک مسابقه ODI اهدا کرد. در باغ عدن

اینجا را تماشا کنید:

هند با تعقیب 316 در چهارمین ODI سری 5 بازی مقابل سریلانکا، دو ویکت را با امتیاز 23 از دست داد. پس از این، دو نفر از کوهلی و گامبیر برای ویکت سوم شراکتی 224 ران کردند تا هند را به یک ویکت برساند. موقعیت مسلط در حالی که کوهلی به امتیاز 107 سقوط کرد، گامبیر ادامه داد و 150 گل را به ثمر رساند تا هند را به خانه بازگرداند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله