“وحشی”: توییتر نمی تواند آرام بماند در حالی که یووراج سینگ به طرز خنده داری راویندرا جادجا را ترول می کند

تبادل نظر خنده دار بین یووراج سینگ، بازیکن سابق تیم کریکت هند و راویندرا جادجا، ستاره سوپر کینگز چنای، روز پنجشنبه رسانه های اجتماعی را به انشعاب کشاند. پیش از بازی CSK در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل راجستان رویالز، جادجا در توییتر تصاویری از تمرین خود را با عنوان – “هر چیزی را قبول نمی کنم” منتشر کرد. یووراج وقت خود را تلف نکرد و پاسخی خنده دار به این پست داد. او در بخش نظرات نوشت: “به جز مدل موهای شما، آقا.” کاربران شبکه های اجتماعی این تبادل را مشاهده کردند و شروع به واکنش با تک خط های خود کردند.

راجستان رویالز با هوشیاری از شکست‌های پیاپی، امیدوار است که با یک برد به عقب برگردد، اما گفتن آن آسان‌تر از انجام آن خواهد بود، زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni با سه پیروزی در مسابقات یورتمه‌ای در غوغا بوده است.

CSK با بالاترین رتبه خود شامل Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane و Shivam Dube که بیشتر اوقات با هم بازی می کنند، سه برد آسان به دست آورده است در حالی که رویالز در دو مسابقه اخیر خود شکست خورده است.

مسابقه پنج‌شنبه می‌تواند به نبردی بین تیم‌های برتر CSK و اسپینرهای کلاس جهانی رویالز تبدیل شود.

کانوی با 314 دوش از هفت مسابقه، دومین بازیکن پرکار تا اینجای فصل است، در حالی که رهانه “تبدیل”، که در روز یکشنبه مقابل نایت رایدرهای کلکته، 71 توپ را به ثمر رساند، با 209 دوش در فرم ویرانگر بوده است. پنج بازی، با نرخ ضربه شگفت انگیز 199.04، بالاترین در بین ضربات.

سلطنتی ها می توانند از این واقعیت که در اولین دیدار خود در این فصل مقابل CSK پیروز شدند کمی آرامش بگیرند. با این حال، حتی در آن زمان CSK تقریباً یک برد را به دست آورد زیرا طلسم آن ها Dhoni با ضربات خود ساعت را به عقب برگرداند، قبل از اینکه با سه ران جلوی تماشاگران خانگی خود پایین بیاید.

با این حال، در حال حاضر همه چیز متفاوت است و چنای پنجمین برد خود را در این فصل به ثبت رساند، در برابر نایت رایدرهای کلکته در باغ ادن در روز یکشنبه، تا با 10 امتیاز به مقام اول جدول رده بندی دست یابد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله