واکنش Sakshi Dhoni به عنوان MS Dhoni Falls For Duck در فینال IPL 2023. تماشا کردن

تصویر فایل همسر MS Dhoni ساکشی و دختر Ziva© توییتر

چنای سوپر کینگز MS Dhoni اعصاب خود را تا آخرین توپ فینال IPL 2023 مقابل گجرات تایتانز حفظ کردند تا با سبکی عنوان قهرمانی را به دست آورند. در حالی که برای تحویل نهایی به چهار مورد نیاز بود، راویندرا جادجا به مرزی رسید تا CSK را از روی خط عبور دهد. با این برد، CSK به پنجمین عنوان قهرمانی IPL دست یافت. با تعقیب 171 در 15 اور (هدف پس از قطع شدن مسابقه توسط باران اصلاح شد)، CSK در 12.4 اوور 149/4 بود که Dhoni وارد خفاش شد. با این حال، کاپیتان CSK با 0 سقوط کرد زیرا CSK در 12.5 اور به 149/5 کاهش یافت. با این حال، Shivam Dube و Jadeja اطمینان حاصل کردند که هیچ مشکل دیگری برای CSK وجود ندارد.

پس از اخراج دونی، واکنش همسرش ساکشی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

تماشا کنید: واکنش Sakshi Dhoni به عنوان MS Dhoni Fall For Duck در فینال IPL 2023

تقریباً همه طرفداران کریکت می خواستند شاهد شلیک هلیکوپتر نمادین Dhoni باشند، اما امیدهای آنها توسط Mohit Sharma که کاپیتان CSK را در اولین تحویل حذف کرد، از بین رفت.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق تیم هند، اظهار داشت که اگر دونی شوت برنده را می زد، مانند یک “گیلاس بالای سر” بود.

“اگر او آنجا بود تا دوش های برنده را بزند، مثل یک گیلاس روی قله بود. اما در پایان روز، از آنجایی که او مرد تیمی بود، بسیار خوشحال می شد. ممکن بود بیرون بیاید. گاواسکار در اسپورت تاک گفت: توپ اول، اما تیم او به عنوان قهرمانی ادامه داد و در پایان روز، این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

او افزود: “چه صدها گل بزنی، اگر تیمت ببازد، پنج ویکت بگیر، هیچ لذتی وجود ندارد. اما اگر امتیازی به شما ندهد یا ممکن است برای 40 تا 50 ران شکست بخورید، اگر تیم شما برنده شود، بسیار بزرگ است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله