“واقعا نمی توانم درک کنم…”: مربی برنده IPL در بازی مصدوم KL Rahul Batting Late در مقابل RCB

KL Rahul در جریان بازی مقابل RCB دچار مصدومیت شد© BCCI

Lacknow Super Giants روز دوشنبه یک بازی فراموش‌نشدنی را پشت سر گذاشت زیرا در مسابقه IPL 2023 خود با شکست 18 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور روبرو شدند. جدا از باخت در مسابقه، LSG با یک ضربه بزرگ روبرو شد زیرا کاپیتان KL Rahul آسیب دید. راهول عضله ران راست خود را در دومین اوور اینینگ RCB در حالی که سعی داشت یک مرز را متوقف کند، کشید. این باعث شد که او زمین را در اولین اینینگ ترک کند و در نهایت در طول نوزدهمین اوور تعقیب و گریز LSG در شماره 11 به خفاش بازگردد. با این حال، LSG در آن زمان کنترل خود را بر مسابقه از دست داده بود و راهول نتوانست هیچ تفاوتی ایجاد کند زیرا RCB از مجموع 126 دفاع کرد.

پس از پایان مسابقه به نفع RCB، تام مودی، مربی سابق سان‌رایزرز حیدرآباد، حرف‌های خود را زیر پا نگذاشت و از کاپیتان LSG انتقاد کرد که چرا زودتر در زمان تعقیب و گریز به خفاش نیامده است.

“من واقعا نمی توانم درک کنم. اگر قرار بود وارد بازی شود، قرار بود در اواسط بازی وارد شود و ببیند آیا می‌تواند سه یا چهار مرز را بشناسد یا خیر. مودی پس از بازی در ESPNcricinfo گفت: هر چه که باشد، سریع 12، 20 بگیرید و امیدوارم آسیب بیشتری به مصدومیت او وارد نکنید.

با کمک مصدومیت KL Rahul در اوایل مسابقه، رویال چلنجرز بنگلور به اندازه کافی موفق شد تا در یک مسابقه کم امتیاز IPL به پیروزی 18 ران مقابل Lucknow Super Giants دست یابد.

RCB با وجود کاپیتان فاف دو پلسیس و ویرات کوهلی که در 62 ران شراکت داشتند، هرگز در اینینگ‌های خود شتابی نداشت.

دو چرخه راوی بیشنوی (2/21) و کهنه کار آمیت میشرا (2/21) با توپ در اوورهای میانی خوش درخشیدند تا نرخ گلزنی RCB را بررسی کنند.

بعداً معلوم شد که برای LSG یک کابوس بود زیرا آنها برای 108 باندل بیرون آمدند، زیرا جاش هازلوود و کارن شارما هر کدام دو ویکت اسکالپ کردند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله