“هیچ وقت کاپیتانی مانند ام اس دهنی وجود نخواهد داشت”: سونیل گاواسکار

MS Dhoni 4 عنوان IPL را با CSK به دست آورده است© BCCI/Sportzpics

دهلی نو:

سونیل گاواسکار، اسطوره باتینگ، ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای را به عنوان بهترین کاپیتان تاریخ لیگ برتر هند معرفی کرد و گفت: “کاپیتانی مانند او وجود نداشته است و در آینده نیز مانند او نخواهد بود.” Dhoni 200 مسابقه را به عنوان کاپیتان CSK در بازی مقابل راجستان رویالز در چنای در 12 آوریل انجام داد که آنها با سه ران شکست خوردند. کاپیتان 41 ساله سابق هند اولین بازیکنی بود که در تاریخ IPL به این موفقیت دست یافت.

گاواسکار، خود یکی از اعضای تیم CSK می‌داند که چگونه از موقعیت‌های سخت خارج شود. این تنها تحت کاپیتانی ام‌اس ثونی امکان‌پذیر بوده است. کاپیتانی در 200 مسابقه بسیار دشوار است. کاپیتانی در این تعداد بازی بار سنگینی است و می‌تواند روی عملکرد او نیز تأثیر بگذارد. کاپیتان سابق هند گفت.

گاواسکار در بیانیه ای از پخش کننده IPL گفت: “اما ماهی متفاوت است. او یک کاپیتان متفاوت است. کاپیتانی مانند او وجود نداشته و در آینده نیز نخواهد بود.”

Dhoni از ابتدای IPL بخشی از CSK بوده است، به جز دو سال (2016-2017) این تیم به دلیل دخالت مقامات خود در فعالیت های غیرقانونی به حالت تعلیق درآمد. او در فصل 2016 در 14 مسابقه رهبری Rising Pune Supergiants را بر عهده داشت که مجموع بازی های خود را به عنوان کاپیتان به 214 رساند.

CSK از Dhoni چهار بار عنوان IPL را به دست آورده است. رکورد او به عنوان کاپیتان CSK 120 برد، 79 باخت و یک نتیجه بدون نتیجه تا بازی مقابل RR در 12 آوریل است.

گاواسکار همچنین از ویرات کوهلی به خاطر اینکه تیمش رویال چلنجرز بنگلور در بازی‌های خود در این فصل یک شروع عالی را ارائه کرد، تمجید کرد.

ویرات کوهلی در شروع اینینگ‌ها با RCB شروع به پرواز می‌کند. او برای شروعی که RCB می‌گیرد و دوندگی‌هایی که تیم به دلیل استارت‌هایش موفق به ارسال روی تخته می‌شود، شایسته اعتبار است. اینها نشانه‌های خوبی برای RCB هستند. “

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله