“هیچ وقت نگو متاسفم”: ریکی پونتینگ به ستاره پایتخت دهلی پس از شکست مقابل RCB می گوید

دهلی کپیتالز پس از شکست در پنجمین بازی متوالی خود در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023، روز شنبه به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) سقوط کرد. علیرغم اینکه این فرنچایز در مسابقات بدون برد است، سرمربی تیم ریکی پونتینگ تلاش می کند تا فضای رختکن را شاداب نگه دارد. پس از بازی مقابل تیم بنگالورو، پونتینگ، کولدیپ یاداو، اسپینر دی سی، پیامی قاطع ارسال کرد و از او خواست که «هرگز از او متاسفم».

پونتینگ یکی از معتبرترین مربیان در طیف کریکت است. اگرچه اوضاع در حال حاضر برای او و پایتخت دهلی خوب پیش نمی رود، پونتینگ به صورت جداگانه به بازیکنانی اشاره کرد که نمایشی محکم در برابر رویال چلنجرز ارائه کردند.

پونتینگ در طول سخنرانی خود از کولدیپ خواست که هرگز به او «متاسفم» نگوید. ظاهرا کولدیپ پس از نمایش ضعیفش با توپ در بازی با هندی های بمبئی از پونتینگ عذرخواهی کرده بود.

“عملکرد خوب، واقعاً خوب در بولینگ. آنها ما را زود به چالش کشیدند؛ آنها به پرواز در آمدند. نگرش و تعهد ما برگشت، ما آن را به عقب کشیدیم. کولدیپ، کجایی رفیق؟ بازی گذشته ناامید شدی، نه؟ شما در واقع در پایان بازی از من متاسفم. پس رفیق، هرگز به خاطر اتفاقی که در زمین کریکت رخ می دهد از من یا کسی متاسفم نگویید. کاری که می خواهم انجام دهید این است که با قدرت به عقب برگردید و امروز با 23/2 کاهش پونتینگ در ویدئویی که توسط دهلی کپیتالز به اشتراک گذاشته شده است، گفت: چهار، این یک طلسم بولینگ فوق العاده بود.

کاپیتان سابق استرالیا همچنین از لالیت یاداو، بازیکن همه کاره دی سی تمجید کرد که با توپ کار خوبی انجام داد و 29 دوش در سهمیه 4 اور خود را واگذار کرد.

“لالیت، فکر می‌کردم تو با توپ هم خوب کار کردی رفیق. دو تا شش در آن یکی، وگرنه دلیلی که امروز تو را خریدیم این بود که آن اوورهای سخت را در پاورپلی، درست خارج از آن، انجام دهیم، و تو عالی عمل کردی. آکسار شما هم عالی بودید. 1/25 تخفیف از سه و پسر طلایی ما میچل مارش، که 2/18 اورهای زوج خود را نیز انتخاب می کند. خیلی خوب بود،” پونتینگ اضافه کرد.

زمین بازی تیم چیزی بود که پونتینگ کاملاً از آن راضی نبود. او در طول صحبت های خود از پسرانش خواست که در بازی های بعدی زمین بازی خود را از «خوب به عالی» برسانند.

“فیلدینگ خوب بود. اما بدون عالی بودن خوب بود. هر زمان که دفعه بعد وارد میدان شدیم، می‌خواهم فیلدینگ را از خوب بودن به عالی برسانم. می‌خواهم خودتان به آمادگی‌های خود بروید، به دیدگاه خود نگاه کنید، کار کنید. روی برنامه بازی خودت و به روش خودت بازی کن. یک چیزی که در مورد بازی گفتم، می‌دانم که سخت کار می‌کنی. همه کارها را درست انجام بده، بعد در نهایت تغییر خواهد کرد. این تنها راهی است که ما می‌توانیم کاپیتان افسانه ای سابق استرالیا خاطرنشان کرد: بچه ها به جلو بروید.

دهلی کپیتالز با 5 شکست در 5 بازی در انتهای جدول امتیازی IPL 2023 قرار دارد. آنها تنها طرفی هستند که هنوز یک مسابقه را در این کمپین برنده نشده اند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله