هواداران آلمان می خواهند یواخیم لوو پس از دابل در اسپانیا از بین برود


هواداران آلمان می خواهند به مربی تیم ملی یوآخیم لوو کارت قرمز نشان دهند ، در حالی که بازیکنان پیشین نیز پیشنهاد می کنند که این بازیکن 60 ساله باید در کنار سقوط کوبنده تاریخی خود در اسپانیا کنار برود. آلمان لوو مقاومت کمی ارائه داد زیرا آنها در بازی روز سه شنبه لیگ ملت ها 6-0 شکست خوردند. این سنگینترین شکست رقابتی ژرمنها بود ، که با شکست 6-0 دوستانه مقابل اتریش در سال 1931 مطابقت داشت. لوو روز چهارشنبه با فریتس کلر ، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان در مونیخ مذاکرات بحرانی را انجام داد ، اما با گذشت دو سال از قرارداد ، انتظار می رود که او مربیگری کند آلمان از طریق مسابقات قهرمانی اروپا ژوئن آینده.

اخبار

با این حال ، در یک نظرسنجی به سفارش شرکت تابعه AFP SID ، 84.0 درصد از 1100 هوادار آلمانی خواستار کنار رفتن لوو و مدیر تیم الیور بیرهوف شدند.

فقط 13.3 درصد می خواهند با این جفت همراه باشند که پیروزی آلمان در جام جهانی 2014 را طراحی کرده اند.

یورگن کلوپ یا مربی لیورپول یا هانسی فلیک ، سرمربی بایرن مونیخ – دستیار مربی لوو در برزیل 2014 – نامزدهای هواداران آلمانی هستند که بیشترین تمایل به دیدن این مسئولیت را دارند.

بیش از دو سال پس از جام جهانی 2018 که آلمان نتوانست از گروه خود خارج شود ، روند تاریخی اسپانیا آخرین شکست تیم لوو بود.

لوتار ماتئوس ، کاپیتان آلمان غربی در جام جهانی 1990 ، می گوید لوو باید در سال 2014 استعفا می داد.

ماتئوس گفت: “لوو پس از 14 سال مربیگری آلمان” “خسته به نظر می رسد. اظهارات عمومی او دیگر مانند گذشته مطمئن نیستند – و تیم او این موارد را در زمین منعکس می كند.”

ماتئوس پس از تساوی 3-3 مقابل سوئیس و ترکیه در این فصل ، می گوید شکست برابر اسپانیا تنها بخشی از روند نزولی آلمان بود.

“این تصویر کلی است که بسیار نگران کننده است.”

دیتمار هامان ، هافبک سابق لیورپول و آلمان می گوید تیم لوو رهبرانی ندارد.

هامان به اسکای گفت: “او همیشه تیم ها و بازیکنان برجسته ای داشت که به تنهایی مشکلات داخل رختکن را برطرف می کردند. اکنون او درمانده به نظر می رسد.”

“او احساس می کند که دیگر مثل شاید سه سال پیش به تیم نمی رسد. و اگر اینگونه باشد ، مشکلات عمیق تر از آن است که همه می خواهند اعتراف کنند.”

تبلیغ شده

هامان می گوید اتحادیه فوتبال آلمان در حال حاضر هزینه ارائه لوو را با تمدید قرارداد بهبود یافته درست قبل از فینال روسیه 2018 پرداخت می کند.

“راحت بود که قبل از جام جهانی 2018 ، هیچ فکری برای این فکر نمی شد که ممکن است مشکلی پیش بیاید و قرارداد لوو تمدید شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله