هند و استرالیا: 4 بازیکن از تیم آزمایشی استرالیا برای بازی در تمرین شبانه روزی


کریکت استرالیا روز چهارشنبه تأیید کرد که چهار نفر از اعضای تیم تست استرالیا در مسابقه تور شبانه برابر هند A در Sydney Cricket Ground (SCG) به میدان می روند. جو برنز ، کامرون گرین ، شان ابوت و میچل سوپسون همه این مسابقه سه روزه را از جمعه شروع می کنند. این مسابقه در زیر نور با یک توپ صورتی انجام می شود.

اخبار

الکس کری در مسابقه شبانه روز پیشگام خواهد بود. در اولین بازی تمرینی برابر هند A ، تراویس هد تیم را هدایت کرده بود.

“جو برنز ، كامرون گرین ، شان ابوت و میچل سوپسون از بازی با كیفیت بالا مقابل توپ صورتی در مسابقه تور آخر سود كمی خواهند برد. برخورد با بولینگ های هند در زیر نور باعث می شود که این مسابقه به خوبی دور بماند “، انتخاب کننده ملی ترور هونز در یک انتشار رسمی گفت.

وی افزود: “آنها در پایان مسابقه تور برای آنچه که وعده داده می شود یک سری تست هیجان انگیز برای غنیمت Border-Gavaskar باشد ، به بقیه تیم تست استرالیا در آدلاید خواهند پیوست.”

هند و استرالیا ال اخیراً در یک بازی تمرینی سه روزه که با تساوی به پایان رسید به میدان رفتند. کامرون گرین در ابتدای بازی یک قرن برای استرالیا A گلزنی کرد ، در حالی که آجینکیا رهانه در اولین نوبت برای بازدیدکنندگان همین کار را انجام داد.

تبلیغ شده

در روز پایانی آن مسابقه ، ویل پوکوفسکی ، خفاش باز ، به کلاه ایمنی برخورد کرد و در نتیجه ، او مجبور شد به دلیل ضربه مغزی از زمین خارج شود. روز سه شنبه ، تأیید شد که پوکوفسکی دومین بازی تمرینی را از دست خواهد داد.

تیم استرالیا یک تیم برای بازی روزانه: شان ابوت ، جو برنز ، الکس کری (کپت) ، مارکوس هریس ، هری کانوی ، کامرون گرین ، مویز هنریکس ، نیک مادینسون ، بن مک درموت ، مارک استکتی ، ویل ساترلند ، میچل سوپسون.

مباحث ذکر شده در این مقاله