هند بمبئی در مقابل پایتخت های دهلی امتیازات بیشتری را با بیش از به روزرسانی مقدماتی 1 T20 1 5 کسب می کنند


امتیازات کریکت زنده لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. پس از 0.0 بارگیری ، هندی های بمبئی 0/0 هستند. امتیاز زنده ، تفسیر توپ با توپ و موارد دیگر را دریافت کنید. مسابقه امروز لیگ برتر هند هند بین بمبئی هند و پایتخت های دهلی را دنبال کنید. همه موارد مربوط به مسابقه سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نمره زنده بمبئی هندی ها و پایتخت های دهلی به روز باشید. کارت امتیازی بمبئی هند و دهلیز را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی های کارت امتیازی ، مطابقت با حقایق مربوطه را دریافت کنید. با تبلیغات ، Sports.NDTV.com ، که مقصد مناسبی برای کسب امتیاز زنده کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

بمبئی (با بازی XI) – روهیت شارما (C) ، کوینتون د کاک (WK) ، ایشان کیشان ، سوریاکومار یاداو ، هاردیک پاندیا (در جایگاه صوراب تیوری) ، کرونال پاندیا ، کیونر پولارد ، ناتان کولتر-نیل ، ترنت بولت (IN PLACE OF JAMES PATTINSON) ، رهول چهار ، جاسپریت بومرا (در محل DHAWAL KULKARNI).

دهلی (بازی بدون تغییر XI) – شیخار داوان ، پریتوی شاو ، آجینکیا رهانه ، شریاس اییر (C) ، ریشاب پانت (WK) ، مارکوس استوئینیس ، دانیل سامس ، آکسار پاتل ، راویچاندران اشوین ، کاگیسو ربادا ، آنریش نورتجه.

روهیت شارما ، کاپیتان بمبئی ، می گوید زمین خوب به نظر می رسد ، ممکن است کمی آهسته بازی کند ، آنها باید به امتیاز خوبی برسند و برای دفاع از هر هدف حمله بولینگ خوبی دارند. اظهار می کند شبنم در ذهن او بازی نمی کند و آنها فقط باید هوشمندانه بازی کنند و خوب شروع کنند. به آنها می گوید که سه تغییر ایجاد شده است ، بومرا ، بولت و هاردیک بازگشتند در حالی که تیواری ، کولکارنی و پتینسون از دست می دهند. با گفتن اینکه آنها اعتماد به نفس دارند ، پایان می یابد اما این یک بازی توپ متفاوت است و آنها فقط باید روی انجام اصول درست تمرکز کنند.

شریاس اییر ، کاپیتان دهلی ، می گوید که آنها می خواهند ابتدا کاسه بزنند ، ویکت خشک به نظر می رسد و بعدا ممکن است شبنم نیز نقش مهمی داشته باشد. اظهار دارد که او بسیار باانگیزه است و تیم کامل در برابر این چالش است و آنها باید همان حرکت را حفظ کنند. به آنها می گوید که آنها با یک تیم بازی می کنند.

Toss – تمام آمادگی برای پرتاب برای انتخاب 1 پس از آن. Rohit Sharma و Shreyas Iyer این دو کاپیتان در وسط بیرون هستند. سکه بالا می رود و به نفع دهلی فرود می آید. آنها کمان می کنند!

گزارش پیچ – Pommie Mbangwa برای گزارش پیچ وجود دارد. می گوید از گام مرکزی استفاده شده و ابعاد آن باید برابر باشد. اکنون شبنم زیادی وجود ندارد اما باید بعداً خزش کند. سایمون داول هم آنجاست. ایالات متحده اکنون در ویکت چمنزار وجود دارد و باید با پیشرفت بازی به خمیرها کمک کند و بهتر شود. تیم های ذکر شده که در حال تعقیب هستند در حال پیروزی هستند زیرا تیمی که ابتدا با احتیاط بازی می کند. ذکر 185 باید مجموع خوبی باشد.

بمبئی ، خوب آنها یک مرحله لیگ تقریباً عالی داشته اند. و ما می گوییم تقریباً کامل به دلیل چکش کاری که در آخرین بازی ، مقابل حیدرآباد دریافت کردند. اگر این نبود ، به نظر می رسد همه چیز به روش خود پیش رفته است. حالا ، یک پیروزی در اینجا و آنها به فینال رسیده اند ، و یک فرصت خوب برای ادعای پشت سر هم دارند. منتظر پرتاب بازی و به روزرسانی های تیم باشید …

ابتدا به دهلی آمدند ، آنها قبل از اتصال به اینترنت باختند. آنها در آخرین بازی خود در لیگ مقابل بنگلور پیروز شدند و مکان دیگر را در رده دوم قرار دادند. بتمن های آنها به شکل فوق العاده ای ظاهر شده اند در حالی که باید بولینگ آنها را افزایش دهد. با توجه به اینکه بمبئی در 2 بازی در مرحله لیگ بهتر از آنها بود ، بازیکنان Iyer به دنبال انتقام گیری جدی هستند.

سلام و خوش آمدید به مقدماتی 1 ، بین دهلی و بمبئی در دبی. مسابقه ای با سهام بسیار بالا که برنده این مسابقه مستقیم به فینال می رود. پس از هدیه هشیار باشید ، هر دو طرف به دنبال بهترین عملکرد خود هستند و به فینال می رسند.

مباحث ذکر شده در این مقاله