هند از جام Sudirman حذف شد و در بازی گروه C دوم به مالزی باخت

تصویر فایل Kidambi Srikanth© AFP

هند پس از شکست مقابل مالزی در دومین بازی گروه C مسابقات قهرمانی مختلط تیمی در سوژو روز دوشنبه از مسابقات بدمینتون جام سودیرمن حذف شد. شاتل ستاره Kidambi Srikanth و PV Sindhu نتوانستند کالاها را تولید کنند زیرا همه چیز برای هند در مسابقات معتبر تمام شده بود. در حالی که Srikanth در مسابقات انفرادی مردان بیش از حد نامنظم بود، سیندو پس از هدر دادن برتری بازی افتتاحیه و در نهایت به شماره 30 جهان، Goh Jin Wei، مبارزه بزرگی را در تصمیم گیری نشان داد.

برای دروو کاپیلا و آشوینی پوناپا همیشه کار دشواری بود که جفت شماره 8 جهان گوه سون هوات و لای شوون جمی را رام کنند و ترکیب هندی قبل از باخت 16-21 و 17-21 در 35 قلب خود را امتحان کردند. دقایق.

سپس یک سریکانث مستعد خطا نتوانست کمپین هند را به مسیر خود بازگرداند و با امتیاز 16-21 و 11-21 به مقام شماره 8 جهان لی زی جیا در یک مسابقه انفرادی مردانه لپ تاپ رفت، در حالی که تیم پس از 0-2 شکست خورد. دو مسابقه اول

سیندو شماره 12 جهان سپس در بازی سوم کسری 2-11 را پاک کرد اما نتوانست مسافت را طی کند و در انفرادی زنان با نتیجه 21-14، 10-21، 20-22 به گوه باخت و هند برتری 0-3 را واگذار کرد. به مالزی در 5 بازی تساوی.

نتیجه به این معنی بود که هند در گروه سوم قرار گرفت و چین تایپه و مالزی به عنوان دو تیم برتر برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسیدند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله