هندی‌های بمبئی در مقابل KKR بازی IPL معمولی خود را انجام نمی‌دهند. در اینجا چرا

بازیکنان پنج‌بار قهرمان هندی‌های هندی IPL بمبئی (MI) پیراهن‌های تیم زنان خود را برای مسابقه مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در روز یکشنبه، 16 آوریل خواهند پوشید. این بخشی از ابتکار آموزش و ورزش برای همه (ESA) امتیاز امتیاز بمبئی است. ) روز. تیم زنان MI، به رهبری کاپیتان هند، هارمان پیت کائور، ماه گذشته پس از شکست دهلی کپیتالز در فینال، جام افتتاحیه WPL را به دست آورد. برای بازی مقابل KKR در استادیوم وانخده، بازیکنان MI پیراهن های مخصوص را برای ترویج ایده ورزش به عنوان یک گزینه شغلی برای دختران در کشور خواهند پوشید.

در ویدئویی که توسط MI در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، ایشان کیشان در حال جعبه گشایی پیراهن جدید برای بازی یکشنبه را مشاهده می‌کند و پس از آن ابراز هیجان کرد تا در این ابتکار شرکت کند.

به عنوان بخشی از این ابتکار، MI همچنین بیش از 19000 دختر جوان از سازمان های غیردولتی مختلف را در روز یکشنبه در استادیوم خواهد داشت.

چند بازیکن از تیم بانوان نیز برای بازی با KKR در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

پس از شکست در دو بازی اول خود، MI سرانجام با شکست DC اولین پیروزی خود را در IPL 2023 در روز سه شنبه به ثبت رساند.

روهیت شارما 65 برنده بازی را مقابل دی سی به دست آورد.

با این حال، MI به احتمال زیاد بدون بازیکن ace خود Jofra Archer، که پس از حضورش در اولین مسابقه فصل به دلیل مشکل آرنج تازه از میادین دور شد، حضور خواهد داشت. جیسون بهرندورف و رایلی مردیث باید مسئولیت بخش بولینگ سریع را بر عهده بگیرند، در حالی که انتظار می‌رود پیوش چاولا فرم خود را از بازی قبلی که در آن بازی 3/22 را به دست آورد، ادامه دهد.

ترکیب سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (هفته‌انه)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، ریلی مردیث نهال ، هریتیک شوکین، ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راگاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدهوال.

موضوعات ذکر شده در این مقاله