“همیشه پشیمانی”: ستاره سابق هند در فیلم اشتباه بدون توپ Sandeep Sharma

بدون توپ ساندیپ شارما به قیمت بازی راجستان رویالز تمام شد© BCCI/Sportzpics

لیگ برتر هند (IPL) در نسخه 2023 لیگ به تولید لحظات خیره کننده ادامه داد. یکشنبه شب، شادی راجستان رویالز در عرض چند ثانیه به عذاب تبدیل شد، زیرا ساندیپ شارما مجبور شد تحویل نهایی مسابقه را به دلیل یک توپ بدون توپ دوباره انجام دهد. سپس توپ نهایی مسابقه توسط عبدالصمد ضربه زننده سانرایزرز حیدرآباد برای شش ضربه خورد و باعث شد تیمش با 4 ویکت پیروز شود. در حالی که این یک پیروزی معجزه آسا برای SRH بود، اما برای Sandeep از RR، تنها یک لحظه پشیمانی بود که ممکن بود برای مدت طولانی فراموش کند.

Lakshmipathy Balaji بازیکن اسبق هند و چنای سوپر کینگز، که خودش یک توپ‌باز است، احساس نمی‌کند ساندیپ در هیچ مقطعی از زندگی‌اش این لحظه را فراموش نخواهد کرد. بلاجی پس از بازی در گفتگو با ستاره اسپورت تاکید کرد که این بازیکن کهنه کار برای همیشه از این لحظه در دوران حرفه ای خود پشیمان خواهد شد.

“اگر آخرین اور مقابل CSK را به یاد بیاوریم، ساندیپ توانست در سه توپ آخر بازی را به عقب براند. در اینجا او فرصت دیگری داشت، اما متأسفانه هیچ توپی برایش هزینه نداشت. او اعصاب خود را حفظ کرد و توانست همه چیز را ساده نگه دارد تا اینکه آخرین توپ کاسه شده بود.

بلاجی پس از آن به استار اسپورت گفت: “یک لحظه فکر کرد مسابقه تمام شده است، اما صدای آژیر به طرز دلگیر کننده ای آمد. او برای همیشه از توپ بدون توپ پشیمان خواهد شد. این تحویل قطعاً در ذهن او نقش خواهد داشت.” مسابقه.

بالاجی از گلن فیلیپس، بازیکن SRH که گل 7-بال 25 را به ثمر رساند تا تیمش را از موقعیتی غیرمحتمل در شکار نگه دارد، کلمات ویژه ای برای ستایش داشت.

“من فکر می‌کردم گلن فیلیپس نوعی بازیکن است که می‌تواند توپ‌زن‌ها را بازی کند. احتمالا SRH تصمیم گرفته است که فیلیپس در سه اور آخر زمانی که شما در حال تعقیب یک مجموع بزرگ هستید، برود. او ارتباط بسیار خوبی با توپ برقرار کرد و من مطمئن هستم. بالاجی گفت.

با این برد، SRH خود را در شکار بازی های پلی آف نگه داشته است، هر چند که اگر می خواهند در بین 4 تیم برتر به پایان برسند، نیاز دارند تا اکثر مسابقات لیگ باقی مانده به سود خود سقوط کنند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله