“همه به یاد خواهند آورد…”: هاردیک پاندیا به دنبال حادثه رینکو سینگ در “5 Sixes” گفتگو با یاش دیال را فاش کرد

هاردیک پاندیا پس از ضربه زدن به یاش دیال برای 5 شش ضربه متوالی با یاش دیال گپ جالبی داشت.© BCCI/Sportzpics

لیگ برتر هند (IPL) 2023 اتفاقات به یاد ماندنی زیادی را برای هواداران رقم زده است. اتفاقی که مسلماً در صدر فهرست قرار می‌گیرد، مسلماً شاهکار 5 sixes است که رینکو سینگ از نایت سواران کلکته در فینال تعقیب و گریز در برابر یاش دایال از تایتان‌های گجرات به دست آورد. هاردیک پاندیا، کاپیتان GT، که در آن مسابقه خوب نبود، پس از بازی این فرصت را پیدا کرد تا با پیسر صحبت کند. هاردیک در گفتگو با رابین اوتاپا، بازیکن سابق هند، صحبتی را که با دایال انجام داده بود، باز کرد.

“من در آن بازی خوب نبودم، اما بدون اینکه بگویم، ویکرام سولانکی اینطور بود که “امروز با هم جمع خواهیم شد”. یاش دیال)، «می‌دانم که همین الان نیش می‌زند. اما این یک بازی یک در میلیون است، همه شما را به یاد خواهند آورد!» هاردیک در جیو سینما گفت.

هاردیک در ادامه گفت: “بازی سختی برای باخت بود. اما خوبی ما این است که هیچ چیز را زیر فرش نمی گذاریم.” ، دوباره جو رختکن شاد بود.

از زمان بازی مقابل نایت رایدرز در 9 آوریل، دیال در این فصل دیگر برای تایتان ها در IPL حضور نداشته است. همچنین گزارش شده است که دایال از آن زمان تاکنون 7 تا 8 کیلوگرم وزن کم کرده است.

با این حال، ویکت نگهبان فرنچایز، Wriddhiman Saha اخیراً تأیید کرد که توسعه هیچ ارتباطی با حادثه 5 sixes ندارد.

سها گفته بود: “بیماری او برای پنج شش ضربه خوردن ندارد. این ربطی به بازی ندارد. او از تب گرما رنج می برد. حالش خوب نیست. از نظر روحی خوب است.” “شما باید با چنین موقعیت هایی روبرو شوید. او آن شب با بازیکنانش درست برخورد نکرد. همه ما او را تقویت کرده ایم. او اکنون بهتر است. هیچ ارتباطی با این مسابقه وجود ندارد.”

مدافع عنوان قهرمانی اکنون خود را برای مصاف با پایتخت دهلی در 2 می آماده می کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله