“همان اشتباه بارها و بارها”: مربی ناامید MI به تیم ضربه می زند

شین باند، مربی بولینگ هندی‌های بمبئی، ناامیدی خود را از واحد بولینگ تیم به دلیل مرتکب «اشتباه یکسان» در موقعیت‌های مسابقه، اخیراً در برابر لاکنو سوپر جاینتز، ابراز کرده است. محسن خان پس از وقفه طولانی مدت با مصدومیت، بازگشت خوبی داشت در حالی که ضربان‌دار بازوی چپ در فینال مقابل تیم دیوید ویرانگر 11 ران دفاع کرد تا LSG در روز سه‌شنبه اینجا یک برد پنج ران مقابل MI در IPL به دست آورد.

این پس از آن بود که LSG از 123/3 در 17 اور بازیابی کرد و در پایان اینینگ های خود به 177 امتیاز رسید و کریس جردن در اور هجدهم 24 ران انجام داد. MI در سه اور آخر اینینگ های LSG بیش از 50 دوش را واگذار کرد.

برای من، ناامیدکننده‌ترین چیز این است که به برنامه‌هایی که در مورد آن صحبت می‌کنیم پایبند نباشیم. ما کاملاً واضح بودیم که می‌خواهیم در این ویکت با بازیکنانی مانند مارکوس (استوینیس) چه کنیم و جایی که می‌خواستیم بازی کنیم، انجام ندادیم. باند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: باید به اندازه کافی در آنجا کاسه کنیم.

“وقتی به یک برنامه تیمی نگاه می کنید، باید بتسمن ها را مجبور کنید تا در مناطقی که می خواهید ضربه بزنند. کار را تا حد امکان برای آنها سخت کنید. شما نمی خواهید آنها در مناطقی به شما ضربه بزنند. که می خواهند بزنند.

“ما این را با استوینیس – بازیکنی خوب دیدیم. می دانستیم که او می خواهد مستقیماً به زمین ضربه بزند و توپ هایی را برای او پخش کردیم تا این کار را انجام دهد. در نهایت، اینینگ های او تفاوت بین دو تیم بود.” استوینیس قدرت خام خود را در راه رسیدن به 89 توپ شکست ناپذیر از 47 توپ به نمایش گذاشت در حالی که LSG از شروع ضعیف خود برای ثبت یک مجموع رقابتی بهبود یافت.

پس از اینکه LSG در اوور هفتم در 35 برای سه بار در حال چرخیدن بود، استوینیس در ضربه ستیزه جویانه خود 8 شش را شکست و 82 دویدن با کاپیتان ایستاده Krunal Pandya (49 مصدوم بازنشسته) به اشتراک گذاشت.

باند افزود: “ما همیشه به آمادگی خود، کارهایی که در پشت صحنه انجام می‌دهیم و نحوه بررسی بازی – اشتباهاتی که می‌خواهیم در آنها پیشرفت کنیم، افتخار کرده‌ایم. بارها و بارها اشتباه می کنم. از دیدگاه من ناامید کننده است.

“برای 15 اور، ما عالی بودیم، آنچه را که می خواستیم ارائه دادیم. یک بازیکن ما را تحت فشار قرار داد. این کاری بود که رشیدخان در شب دیگر انجام داد و ما اشتباهات مشابهی را انجام دادیم. در بازی آخر هزینه ای برای ما نداشت. قطعا امشب برای ما هزینه دارد.

“شما هرگز نمی توانید بازیکنان خوب را از گلزنی باز دارید. شما ترجیح می دهید بازیکنانی که امتیاز 89 از 47 را به ثمر برسانند، در امتیاز 70 از 47 باشند. این 17 تا 20 ران می تواند تفاوت ایجاد کند. ما در طول دوره در Wankhede در مورد آن صحبت کرده ایم. شما در مورد اختلاف 10-15 دوش صحبت می کنید.

به هیچ وجه نمی‌توانستیم 54 دوش در سه اور آخر در آن زمین می‌رفتیم. فقط ضعیف بود.” محسن که کل فصل داخلی را به دلیل آسیب دیدگی کتف از دست داد، به LSG کمک کرد تا با نگه داشتن اعصاب خود در فینال، گام بزرگی به سوی صعود به جمع چهار تیم برتر بردارد.

بمبئی نیز علیرغم باخت در رقابت برای حضور در پلی آف باقی می ماند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله